Osobne vlaky v Nemecku to robia rady a casto. Na sedem, mozno desatkilometrovej medzizastavkovej vzdialenosti tamojsi osobak sviha stosestdesiatku kde sa da. Ale k tomu musim aj poznamenat, ze ten odpich sa vobec neda porovnavat s akymkolvek hnacim vozidlom ex CSD.
Nuz, zamestnanecke zvozy od velkoskladu Plus Discount v Radoniciach do velkoskladu Plus Discount v Poleradoch nad Labem jazdi napriklad riadne vyzila LC 735 A je to asi 8-9 km
1) Re #92069 kri: Vo vlaku mozes to iste (snad okrem cerstveho vzduchu) akurat ze kedykolvek a nestraca sa tym cas. Pri buse sa kvoli tomu zabije 30 minut.
2) Re #92070 Vladimir: Na druhej strane, ked miestenku mam tak sa mi nestane ze na mna budu padat ludia ako u ZSSK..
3) Re #92101 intony: Konkretne na dverach predajne Novy most
Už bolo spomenuté, že napr na trati 110 by mal 15min.. Ked už nie pohodlie tak aspoň rýchlosť a dobrý interval..
Teda tiež sa mi nepáčia niektoré veci na plánovanom BID, ale prevažujú pozitíva..
Hm a prestupy. Ja si nevyberiem už teraz vlastne: 20 min na stanicu peši, 25 vlakom, prestup v devinskej, 2-10 min
čakania, cca 46 - 58 min cesta vlakom, prestup na S-ko, 12 min cesty, prestup na metro, 7 min cesty.
To sa dá.
No, horšie je, že zabiješ celé poobede cestou naspäť, ked nie sú Anschlusszuege...
Blava - Trnava na Os vlaku pojdeš tak max 115. Viac B% nepustia. 120 by si využil hlavne medzi Ciferom a Trnavou a ešte tak za Šenkvicami. Inde je to len rozbeh na 120 a jazda výbehom+brzdenie. Mimochodom aj pornografy ZSSK maju obmedzenú rýchlosť na 100km/h.
Neviem, ja ak cestujem do Pezinka, Plaveckého Štvrtku, Malaciek (presne tam, kde má byť aj podľa BID-ky doprava koľajová) vždy idem vlakom. Autobusom cestujem iba tam, kde je to nevyhnutné, trebárs do Dolnej Lehoty s lyžami.
Neviem, asi mám železničný syndróm... ?
Onedlho sa budem možno sťahovať z Dlháčov do Vysokej pri Morave, napriek tomu uprednostním vlak s prestupom v Zohore.
nie 5km nie je 100m...
nepochybujem o tebe v tom, ze si odbornik...
no je rozdiel rozbehut a zabrzdit 1,2t auto a 9x20t vlak...
pomer hmotnosti je 1:150 zastavit a rozbehnut vlak je teda 150x tazsie...
keby sme to brali statisticky, pre auto je 100m, ako pre vlak 15km... ale nebudem sa s tebou hadat, pretoze ucitok hmmotnosti sa jej zvysovanim geometricky znizuje, teda ohadujem ze je to 10x menej, takych 1500m pre vlak
neviete niekto, či aj cez 24/31.12., keď už cez deň budú jazdiť nočáky, bude v nich tarifa 44,- ako normálne, keď idú v noci? Lebo na zastávkach síce je, že denné linky končia tuším o 17 či 18, ale nejaká mimoriadna zmena tarify na spoje do 23:30 hod sa tam nenachádza...
To potom určite budú mať revízori hody a bohaté vianoce ?
Ad Re #92077: 5 kilometrov nie je 100 metrov. O trakčnej dynamike viem (hádam) viac ako Ty ? .
Ad Re #92079: Tak v tomto sa fakt nezhodneme. Čo už je za zážitok niked sa trmácať v stiesnenom autobuse trištvrte dňa?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Papyr