Zdravím vás chlapi, mám na vás dotaz, hlavne asi na Martina z Prahy alebo na Martyka. V DOZ Hostivař sa robia generálne opravy autobusov Karosa B732(výmena hrdzavých plechov, dosadenie maticového transparentu, oprava motora na EURO 0)priblizne za 1 300 000 Kč pre Dopravní Podnik hl.mesta Prahy. Na posledné kusy napr. 5889 bola už dosadená aj klíma pre vodiča. Neviete či sa klíma nezačne dosadzovať aj na v Hostivaři rekonštruované električky T3P?
Inak v reakcii na vašu hádku či Citybus alebo Solaris, bych dal za pravdu Martinovy,ale s tým, že som v podstate laik. Mal som možnosť vyskúšať aj Solaris v Ostrave, interiér mi pripadá podstatne chudobnejši oproti Citybusu, uvidíme, ale po pár rokoch prevádzky.
P.S.:Držte mi palce v útorok 20.8. robím záverečné skúšky na skup. D.
Inak v reakcii na vašu hádku či Citybus alebo Solaris, bych dal za pravdu Martinovy,ale s tým, že som v podstate laik. Mal som možnosť vyskúšať aj Solaris v Ostrave, interiér mi pripadá podstatne chudobnejši oproti Citybusu, uvidíme, ale po pár rokoch prevádzky.
P.S.:Držte mi palce v útorok 20.8. robím záverečné skúšky na skup. D.
Papyr
Ad all: nedavno tu prebiehala diskusia na temu socializmus. Nie som v ziadnom pripade zastanca tohto spolocenskeho zriadenia, a uz vobec nie v podobe, v akej bol v CSSR a okolitych krajinach socbloku. Ale jednu vec komunistom treba priznat: v ceskoslovenskych mestach doslo v rokoch 1950-90 k vyvoju a implementacii takych systemov MHD, ktore nam mnohe zapadne mesta zavidia. (No ano, nemaju auta, tak sa vozia MHD...) Ked pride American, ktory do tej doby o MHD cital mozno v nejakej ekologickej prilohe novin, alebo si pod pojmom MHD predstavi newyorske metro, do nejakeho ceskeho alebo slovenskeho mesta, je sokovany. Mozno nemame najkrajsie vozidla v bezchybnom stave, ale mame dobru obsluznost a celkom prijatelne intervaly. A to sa dost ceni. Nie je zas u nas vsetko tak na ..., ako sa zda