Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Martin Fundárek #91616:
To nie je chybicka krasy.
DP zobere "x" pocet busov za cenu "y"
Zivotnost podla vyrobcu bude 12 rokov.
rocna splatka teda bude y/12
"x" busov rocne usetri na pohonnych hmotach, nahradnych dielcoch, udrzbe, mzde pracovnikov udrzby financie v mnozstve "z"
tato suma "z" pojde rocne na splatky uveru.

Je samozrejme ze DP bude musiet pridat aj z inych zdrojov, ale uspora "z" pomoze pri financovani

Re #91618 JamaVOku: si jama a ta je v slovencine tá ? ? ?
Reakcia na: S499.1023 #91614:
No ale podla tvojho nazoru kolko rekonstrukcii T3 na typ KT3 by dokazali rocne UDJD spravit rpi dnesnom stave infrasktruktury a zamestnancov... styri, sest, desat? (samozrejme keby sme ratali, ze peniaze nehraju rolu?)
Reakcia na: S499.1023 #91615:
NIE SOM TÁ ALE TEN!!!
Chcem touto cestou "poďakovať" vodičovi 96/4, ktorý zastavil na linke 70 na ASMN ako tretí v poradí a neunúval sa znovu zastaviť pri označníku, takže sa jedna babka s francúzskymi barlami, ktorá čakala pri označníku, musela štverať do Karosy na linke 50.
Reakcia na: Valec #91591:
Odbor stratégie DPB a odbor plánu a controllingu DPB majú moju hlbokú úctu za zrozumiteľné a jednoznačné pomenovanie súčasného stavu a seriózny plán do budúcnosti. Malou chybičkou krásy spracovania je, že do tabuliek zabudli dať Ikarusy 280.
Nezdá sa mi jedno - že základným zdrojom na financovanie budú vnútorné úspory DPB z reštrukturalizácie podniku a obnovy parku autobusov. Tie úspory totiž vzniknú až následne, po obnove.

A generálnou vadou na kráse predkladaného materiálu je návrh predkladaného uznesenia - poslanci ho majú ZOBRAŤ NA VEDOMIE, čo preložene znamená, že niekto si niečo spísal a povedal, my poslanci sme to zaregistrovali a budeme si naďalej robiť po svojom (t.j. nerobiť nič).
Reakcia na: ivanbuto #91603:
Mňa by hlavne zaujímalo, ako JamaVOku merala tých 70 km/h.... Mala so sebou radar ? ?
Áno, Sanos vytiahol hore Pražskou 70 podľa svojho rýchlomeru, v reále tak 60.
S trolejbusmi som mal ale radšej iné adrenalínové zážitky - jazdu plnou rýchlosťou cez rozjazdovú výhybku Trnavská/Trnavská x Jégého (pri ZŠ) alebo cez kríženie Šancová x Karpatská - vtedy ešte všetko podvesné armatúry, prípadne jazdu 40 km/h a pod jazdou oblúkmi na Trnávke...
Reakcia na: Ámos #91600:
V kapacite ÚDJD nie je problém, ide LEN o peniaze.
Reakcia na: Jakub1 #91611:
Ale však to nie sú lieky aby ťa z chrípky vyliečili. Akurát ti môžu trochu posilniť obranyschopnosť. Žiadne zázraky. Keby to stále nereklamovali, tak by si to nikto ani nekúpil. ?
Reakcia na: JamaVOku #91610:
No tak tam sa pekne niekedy stíha zelená, to je fakt. ?

Ale jasné, že keď vy tam na Trnávke nemáte obmedzovače, tak potom sa s tým dá dobre zabaviť.
Reakcia na: srssen #91605:
Už týždeň mám chrípku, ale že by mi DANONE alebo AKTIVIA nejak špeciálne pomáhlali... To nie... To by nebolo také lacné.
Reakcia na: ivanbuto #91607:
...Po Štefánikovej... smerom na SAVku, cesta bola uplne prazdna, tak preco nie??
Reakcia na: Technopol #91588:
najprv tam bola len trvala zelena. Ale vcera som tam pozoroval cervenu. Najprv som si myslel ze to spustila nejaka 98, ale nie. Tam bol pevny signalny plan.
Reakcia na: srssen #91605:
pochybujem ze aktivia od danone niekomu skutocne pomoze...
neda sa vyhoviet kazdemu
jednu chcu tych 30 iny 20 niekto chce aby sa nekurilo vobec, neda sa vyhoviest vsetkym
Reakcia na: JamaVOku #91539:
Predpokladám, že dole Pražskou? 🙂
Reakcia na: frenky #91553:
Povolená je 60.
Prečo musí byt v MHD 30°C ked vonku nieje ani 5°C ved to je na 100% chrípku? Normalny cestujúci je oblečeny tak aby mu nebola na zastavke zima v MHD sa spoti a po vystupeni je chory. Pochibujem ze dopravny podnik bude v prostriedkoch rozdavat AKTIVIU od DANONE
Reakcia na: Martin Fundárek #91546:
V oblasti Chalupkovej ide o.i. o to, aby sa statická doprava patrične obmedzila, a aby sa vyvorili optimálne podmienky pre peších, ale aj pre MHD. Električka to už nebude, ale tak aspoň maximum preferencie cez BUS pruhy.

A trolejbus po Landererovej? ?

Krat. hovorila o tom, že križovatky a uzly majú obmezdenú priepustnosť, a podľa toho by sa mala dimenzovať aj statická doprava.

Ale to, že ak sa povie doprava, tak prvé, čo ľudí napadne, sú zápchy, autá, križovatky, parkovanie a počet jazdných pruhov... to je problém nielen magistrátu tuto v BA. A nielen v BA.
Reakcia na: JamaVOku #91539:
Mne sa skôr zdá, že ide tak okolo 60 km/h, ako hovoril fobust. To by vydávalo iný zvuk pri 80 km/h.

Aj keď počul som, že u nás sa tak zvyklo jazdiť, aj na 9 Tr. A že Sanos vytiahol HORE Pražskou 70.
Reakcia na: richardhudec #91599:
V Kosiciach si z toho hlavu nerobia ?
Reakcia na: Mike #91597:
odhliadnuc od tych tabuliek, text je formulovany prekvapivo jasne a snad aj realisticky... Je len otazkou, co vsetko sa podari pretlacit cez magistrat

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.