tulenIQue> To by bolo asi najlepšie, pretože približne v miestach Radošinského naivného divadla sa trať na Filiálke zužuje na 4 alebo 5 koľají. Keby to bolo pod zemou, hore by mohla byť veľká prestupná stanica na MHD. Navyše by sa to dalo spojiť s podchodom na Trnavskom mýte, takže by nebol problém dostať sa na električku, ktorou je to do centra len 10 minút. Ale ako vidíme, naši "inžinieri" neboli schopní spojiť podchod ani s tržnicou, takže ktovie ako by to dopadlo, keby sa zrealizoval náš filiálny sen...
tulenIQue
No a tak sa pytam vo fore bola zmienka o trolejbusovom "vlaku" Tr12, cize dvoch spriahnutych Tr9? Ako bola smerovo riadena ta zadna Tr9ka???
Ked si predstavim zeleznicnu (a nebodaj aj autobusovu) stanicu na Filialke, tak som od blazenosti cely bez seba.....ale to je skutocne len ruzovy sen. Inak viete si predstavit taku zeleznicnu stanicu Filialka riesenu ako je Wien Mitte (je cela pod zemou) ? to by bolo......