K Filialke: konecna stanica primestskych liniek by sa tam kludne dala urobit, pretoze napr. primestske linky od Trnavy su obsluhovane jednotkami radu 560 (pantografy), ktore su obojsmerne. Dalej linka od Komarna je obsluhovana motorovymi voznami radu 810 (Baafx), ktore sa tiez daju usporiadat do obojsmernej jednotky. (Len neviem, ci existuje spojnica BA-NM s BA-Filialkou). V Prahe je koncovou stanicou primestskych liniek Masarykovo nadrazi, ktore ma tiez kolajisko ukoncene slepo pri stanicnej budove, chodia tam Os a Zr vlaky bud ako pantografy, Baafx alebo si holt musia menit lokomotivy. Ale uistujem Vas, ze to sa da zvladnut. Ked to zvladne Praha Mas.n. a Budapest Keleti, preco by to nezvladla BA-Filialka.
K Petrzalke: preco tam ludia nechodia? No preto, ze vlak tam jazdi asi 4x denne alebo tak nejak a ta stanica navyse vobec nevytvara nejake moznosti prestupu na MHD (co si ja pamatam, tak popred ZST Petrzalka vedie len jedna linka).
K nizkopodlazakom: Martine, Martine, ty naivni Prazaku. To vies, ked zo 7 200 000 Kc, ktore stoji novy CityBus, vam 3 000 000 Kc zaplati ministerstvo, to sa to potom dopravnym podnikom kupuju nizkopodlazaky. Neviem, odkial na to ceske min. berie peniaze, ale je pravdou, ze CR je omnoho bohatsia ako SR. Okrem toho: DP hl.m. Prahy ma rocny rozpocet ako Ceske drahy (neoverene, odpocute od kamaratov na Ceskych drahach). Pravda, musi z toho stavat metro etc.etc. Ostatne, CityBusy sa vyrabaju vo Vysokom Myte, tj. tie peniaze sa do obehu ceskej ekonomiky istym sposobom vratia - podporuju sa tym domaci vyrobcovia.
Nasim DP nezaplati nikto. Vezmi si, ze Presov, ktory je porovnatelnej velkosti ako Hradec, ma jediny CityBus. Stat neplati viac ako musi. Mesto ma rozpocet 550 milionov rocne. Tiez nemoze dat bohviekolko. Cestovne musi byt nizke. Tak skade asi mame vziat peniaze na nizkopodlazne busy?
Zase som sa rozpisal jak Pavol Orszagh Hviezdoslav, tak sorry :-)))
K Petrzalke: preco tam ludia nechodia? No preto, ze vlak tam jazdi asi 4x denne alebo tak nejak a ta stanica navyse vobec nevytvara nejake moznosti prestupu na MHD (co si ja pamatam, tak popred ZST Petrzalka vedie len jedna linka).
K nizkopodlazakom: Martine, Martine, ty naivni Prazaku. To vies, ked zo 7 200 000 Kc, ktore stoji novy CityBus, vam 3 000 000 Kc zaplati ministerstvo, to sa to potom dopravnym podnikom kupuju nizkopodlazaky. Neviem, odkial na to ceske min. berie peniaze, ale je pravdou, ze CR je omnoho bohatsia ako SR. Okrem toho: DP hl.m. Prahy ma rocny rozpocet ako Ceske drahy (neoverene, odpocute od kamaratov na Ceskych drahach). Pravda, musi z toho stavat metro etc.etc. Ostatne, CityBusy sa vyrabaju vo Vysokom Myte, tj. tie peniaze sa do obehu ceskej ekonomiky istym sposobom vratia - podporuju sa tym domaci vyrobcovia.
Nasim DP nezaplati nikto. Vezmi si, ze Presov, ktory je porovnatelnej velkosti ako Hradec, ma jediny CityBus. Stat neplati viac ako musi. Mesto ma rozpocet 550 milionov rocne. Tiez nemoze dat bohviekolko. Cestovne musi byt nizke. Tak skade asi mame vziat peniaze na nizkopodlazne busy?
Zase som sa rozpisal jak Pavol Orszagh Hviezdoslav, tak sorry :-)))
tulenIQue
No a tak sa pytam vo fore bola zmienka o trolejbusovom "vlaku" Tr12, cize dvoch spriahnutych Tr9? Ako bola smerovo riadena ta zadna Tr9ka???
Ked si predstavim zeleznicnu (a nebodaj aj autobusovu) stanicu na Filialke, tak som od blazenosti cely bez seba.....ale to je skutocne len ruzovy sen. Inak viete si predstavit taku zeleznicnu stanicu Filialka riesenu ako je Wien Mitte (je cela pod zemou) ? to by bolo......