Reakcia na: milannco #90942:
Ja by som túto situáciu riešil inak:Zachádzanie linky 99 by zdržiavalo prevádzku tejto linky. oveľa lepšie by bolo nasledovné riešenie:
Namiesto komplikovanej trasy linky 80, by sa táto linka zjednotila, a trasa by mohla viesť následovne: ...Kúpalisko Matador - Cintorín Petržalka - Kopčany-sídlisko (na znamenie) - Kopčianska - Kopčany. Nebola by obsluhovaná zastávka Závod Matador, čo by až tak na tejto linke neprekážalo, lebo na tejto zastávke veľa ľudí nevystupuje ani nenastupuje. A aj keby, je stále možnosť prestúpiť na ŽST Petržalka na L99 k Závodu Matador.
Síce by jazda trvala dlhšie, ale mohli by sa na tejto linke ušetriť nejaké vozidlá, keď beriem ohľad na to, že každý druhý spoj zachádza do Kopčian.
Na druhej strane je tu už spomínaný problém s ostrou zákrutou medzi Kúpaliskom Matador a Cintorínom Petržalka. No čo už, dajako by sa to snáď poriešilo. Ale s malými problémami by sa tam otočil aj 18-metrový kĺbák.
Len nechápem, prečo je ten cintorín v takej lokalite. Tam sú všade porozhadzované krabice, špina, bordel, človek má pocit že je na smetisku. A je tam ešte veľa bezdomovcov, ktorí jedinečný ráz krajiny ešte dotvárajú.
A môžem povedať, že to nie je veľmi bezpečná lokalita ?
Peon
Trasa cez "Cintorín Petržalka" je určite o čosi dlhšia než cez "Závod Matador" (hlavne, keď sa pripočíta aj zastávka "Kúpalisko Matador").
Myslím, že aj pressburgerov návrh na presmerovaní určených spojov 80-ky tade je celkom dobrý. Ale nie som si istý, či tá cesta nie je (hlavne v zákrute) priúzka na bezpečnú premávku 12-metrových vozov...
Každopádne, videl som, že SOR prichádzajúci od Cintorínu Petržalka (L180) sa na tom "miniobratisku" pri Kúpalisku Matador má problém otočiť. A to bola v obratisku iba jedna krátka CNG Karosa (L80)...