A tým pádom by sa L201 mohla skrátiť po Trnavské Mýto a točiť sa cez Krížnu, Karadžičovu a Záhradnícku (ako L68). Síce by si to vyžiadalo výstavbu novej trate z Trnavského Mýta na Karadžičovu, ale v porovnaní s výstavbou električky je to myslím minimálna investícia.
jasne, Dulovo nám. je dosť výlučne rezidenčná oblasť, miletička je od duláku pár metrov.
Jediné prečo to považujem za zaujímavé je prepojenie na Vajnorskú a časom možno aj Ružinov a ďalej (letisko, Vrakuňa), len tieto smery od Petržalky budú snáď +- riešiť hlavne železnice (Nové Mesto, Ružinov, Trnavské mýto, Letisko). Primárne to pre mildu a dulák nemá zmysel stavať. Nemá. ☺
Trnavské mýto - hlst je náchylné na výkyvy aj vzhľadom na výkyvy a neprekrývateľné intervaly liniek.
Takže ty sa raz odvezieš v plnej 201 ale za ňou pošlape 61 alebo 74 s luftom. Tam si moc nevyberieš.
Ono keby sa to podzemou potiahlo až na HLST zo stanicami Trnavké mýto, Račianske mýto a Hlavná stanica, tak by to bolo ešte o doť plnšie a využívanejšie. Medzi HLST a Miletičkov býva 201 dosť narvatá, čo som pár krát ňou išiel a nečakal som to.
Ono by to tadiaľ mohlo byť zaujímavé, ale nie v dohľadnej dobe - dá sa vymyslieť desiatka zmysluplňejších tratí.
Okrem toho by som sa k tomu nepriklonil vzhľadom na existujúcu a plánovanú koľajovú infraštruktúru.
Centrum to neobslúži a vprakticky rovnakom smere sa pripravuje ten skvostný dopravný zázrak vzoru krtko.
Áno, máš pravdu, je to rýchle spojenie Dvorov a Patrónky. Ale je tu jeden značný problém. Keď sa pozrieš do jej cestovného poriadku, zistíš, že je to taký "občas - spoj". Takže ja osobne keby som išiel v danom úseku, rozhodol by som sa pre L83, aj keď je pomalšia. Ibaže by som mal šťastie a L92 by akurát išla. ?
Ďakujem za aktualizáciu mapky k 19.11.
Len malá drobnosť pri ďalšej oprave by bolo možno dobré doplniť L180 - na terajšej mapke nemá uvedenú druhú konečnú na Holíčskej a to, že ide cez Smolenickú a Jiráskovu.
Predstav si, išiel som v 39 a viem aká tlačenica tam býva. Ale rovnako som stál v zápche na moste Apollo za 68 a keď zatiahla do zastávky na konci mosta, tak pri obiehaní vyzerala dostatočne plná.
Tí ktorí sa tlačia v linke 68 napríklad. Samozrejme že to nie je cieľový stav, nadväzuje na to zámer spraviť podzemnú trasu z Miletičovej na HLST. Ja viem že je tam podchod aj to že tam má viesť železnica. Nevidím to ako neprekonateľné. Detto odbočka z Miletičovej na Vajnorskú smerom k Polusu by sa mohla obnoviť.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Emo