Reakcia na: TeBeCe #89724:
Na tom video z Lefortovského tunela je vidno že má vzadu úzke dvere. Z toho usudzujem že tam má aj motor. A bolo by dosť obtiažne prenášať výkon cez kĺb do strednej nápravy. Preto mi nesedí to čo Igor píše.... A Dušan má aj fotky tých Ikarusov, nenapadlo by ma že majú motor v strede a ponáňanú druhú nápravu...
fobust
Podľa mňa by sa mali k označovačom za točňou v kĺbových autobusch a električkách, rovnako k označovačom v 2. voznie súprav primontovať paralelne ďalšie označovače a cestujúci by si povinne cvalkol jeden 22 Sk príplatkový lístok v jednom označovačí a až potom by si mohol označiť n platných cestovných lískov v označovači vedľajšom. Je to kôvli tomu že tieto označovače sú v rizikovej zóne a hrozí im väčšie nebezpečenstvo od vandalov, preto sa ich používanie spoplatňuje 22 Sk príplatkom, ktorý však bude označený v špeciálnom označovači, pričom každý z ohrozneých označovačov bude mať svoj vlastný označovač pre označovanie príplatkových lístkov.