Ked tam boli ludia s takymi vedomostami, tak neviem kto presadzuje TEN T, kto ma na tom zaujem, asi len SKANSKA, aby zlizol svoj podiel na razeni tunela, ostatne sa nejako vyvinie, pripadne zarastie travou a nikto to vidiet nebude.
nie, akurat vsetci sa vyhybali konkretnym odpovediam na otazku, ako to bude vramci prepojenia petrzalskej trate s tunelom, ake vozidla tam budu a tak...
otazka ci nie je vyhadzovanie penazi stavat trat na rozchode 1000mm aby sme ju o 5 rokov prebudovali na 1435, nam bolo povedane spytajte sa magistratu.Z mag. tam bol akurat Fabor aj to sedel medzi obcanmi.
Bolo to take divne.
Ale 5. 7. a 11(12) novembra bude dalsie prerokovanie. To vcera bolo DUŠ a tieto budu vplyvy na zivotne prostredie.
Co sa tyka eurofondov nie som si isty, ale asi vsetky zucastnene strany musia splnit max. 75% priemeru EU. Burgenland, ci horne rakusko je najchudobnejsou oblastou v Rakusku, to by mohlo ist, ale ci Rakusaci to chcu, to je otazne. Navyse niekto by sa tym musel zaoberat a vypracovat projekt, tak jednoduchsie je linku prevadzkovat z verejnych zdrojov (vid MHD do Wolfstahlu), a tvarit sa europsky....
Ako sme sa vcera dozvedeli, tak mesto by mohlo cerpat fondy aj na reko stareho mosta, kedze ide o sucast dopravneho koridoru, konkretne vodneho, a kedze most je stary a nesplna parametre pre riecnu dopravu unia by zrejme pomohla.ale toto mesto je asi tak bohate, ze to nepotrebuje.
a asi aj na rozsirovanie trolejbusovej dopravy by dostalo peniaze, resp. celkova na ekologizaciu MHD.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kecho
obaja (teda presnejšie zástupcovia oboch ? ) sa budú chcieť nabaliť, takže vlastne chcú to isté ?