Reakcia na: Ámos #87098:
Bavili sme sa ale o niečom inom - o operatívnom upravovaní intervalu podľa dopytu. Tvoje riešenie má len jeden drobný nedostatok - o tretinu zvýšené náklady na vodičov, spotreba štyroch 9,5 m bude tiež vyššia ako troch 12 m a cena taktiež.
Ámos
Problem s vodicmi by sa dal vyrieist lahko. Ja som si isty, ze by sa naslo 20 - 40 vodicov (mozno aj viac), ktory chcu jazdit co najviac. Ak by DPB zalozil sro-cku v ktorej by sa tito vodici zamestnali, mohol by si ich DPB prenajimat. Stym ze by mohli odjazdit svoje hodiny ako zamestnanci DPB a potom ako zamestnanci tej sro-cky. Viem, ze nikto ti nemoze zakazat mat dva TPP (resp. 1 TPP a jeden na polovicny) u dvoch roznych zamestnavatelov, ale neviem ako je to u vodicov...
Vacsinov vodici co dochadzaju do BA za zarobkom chcu jazdit co najviac...
A jedna taka rypava otazocka? Chcel by som sa spytat ci veduci pracovnici, ktory maju D-cko vypomahaju v case krizy s vodicmi a chodia jazdit?