Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dokoncim: ...neznamena ze vsetci su taky.
Si zaseknuty v dobe pred dvoma rokmi Vsevedko, ten blog existoval mesiac. Este raz ta ziadam aby si tu nespamoval, aj mas problem posli mail. Btw.: s vekom si vedla a do marketingu sa vyznam, napriek veku. To ze ty si musel cakat cez 40 rokov aby si mohol spocitat kolko zehliciek (ako tvrdi Solider) si predal.
S499.1023, 810zssk hadate sa tu ako debilne male deti, laskavo chodte sa hadat na icq popripade si osobne rozbite huby, do certa kto to tu ma kazdy den citat, toto je forum o MHD a nie o vasich osobnych sporoch ☠
Reakcia na: 810zssk #87047:
http://samuliak.blogy.atlas.sk/ Toto JE tvoj blog, klamať môžeš svojich spolužiakov, dieťatko. V trinástich skúsený vodič, odborník na marketing...
Reakcia na: 810zssk #87046:
No mýliš sa ty, samuliačik, lebo nie si schopný ani skompilovať údaje - ja so žehličkami nemám ani som nikdy nemal nič spoločného.
este som sa neviezol v tom nizkopodlaznom SOR, ale ako teraz znova jazdi SOLARIS, tak mozem povedat, ze pre cestujucich su ozaj vyborne. mozno trocha tichsie by mali byt (vzadu).
mal som moznost v poslednych rokoch sa previest v zopar nizkopodlaznych busoch po celej europe, napr. v berline aj nizkopodlanymi 15kami (VOLVO, MAN?). myslim ze solaris ma najlepsi interier z toho co som videl. obavam sa, ze teraz sa bude kupovat len SOR co bude len krok spat (pre cestujucich).
konecne, ze sa nieco objavilo o zahradnikovom novembrovom darceku obcanom mesta aj na imhd.sk, len treba este nieco viac...
nejaka anketa! pripadne peticia!
Reakcia na: 810zssk #87047:
Tak sa mu pochváľ a nebude ťa s tým už otravovať
Btw. blog mam niekde uplne inde ako si myslis.
Mylis sa, Igorko, chod uctovat kolko zehliciek ste predali a daj pokoj.
Reakcia na: TeBeCe #87044:

Ozaj, v SORke býva na jeseň deň otvorených dverí. Nevieš o tom viac?
Reakcia na: Majkl #87041:
seriovy SOR bude mat:
-vacsiu kabinu (nejake EU normy)
-nove predne dvere (v case vyroby prototypu ine nemali)
-odhlucneny a izolovany motor
-o cca 15 cm menej
-ine tvary, atd.
Reakcia na: 810zssk #87039:
Ty sám väčšinou tak po piatich minútach nevieš, čo si tvrdil a čo si netvrdil.
Reakcia na: 810zssk #87038:
Ale no tak, samuliačik, na tvoje popieranie vlastnej identity, vlastného blogu a podobné veci sme predsa zvyknutí...
Konecne sa aj mne podarilo povozit sa testovacou SOR-kou, takze tot su moje dojmy (niektore uz boli spomenute inymi diskutujucimi):

PLUSY:

+fakt zivy motor
+dobra 6-stupnova prevodovka
+udajne dobry podvozok
+pozitivne hodnotim aj fakt, ze stvore dvere sa otvaraju dovnutra

Co sa tyka prvych dvoch bodov, SOR tam je schopny namontovat viac druhov motorov, ako aj prevodovky ZF, Voith, Allison a pod.

MINUSY:

-prve dvere fungovali dost zle, po zavreti sa casto stavalo, ze cidlo nezaregistrovalo, ze su zavrete a signal zatvarania dveri obveseloval cestujucich az do dalsej zastavky, pripadne kym vozidlo nepreslo cez nejaku nerovnost. Vodic ich preto radsej ani neotvaral (zdravim, PePa).
-motor je zle odhlucneny aj odizolovany, listy nad motorom mali odhadom 60°C, v zime mozu byt vyhrievane sedadla plus, rozhodne vsak nie v lete...
-pracovisko vodica je stiesnene a chyba zatvorena kabina (SOR vie udajne namontovat velku kabinu s tym, ze predne dvere by boli len pre vodica)
-ergonomia pracoviska vodica nie je najlepsia, vela ovladacich prvkov je na vertikalnom paneli, ktory nie je poruke…
-pouzite tlacidla na ovladacom paneli treba drzat cca 1 sekundu, aby reagovali, co sa mi nezda zrovna prakticke
-druhe dvere pri kazdom otvoreni a zatvoreni priserne vrzgali
-len minimum sedadiel je skutocne bezbarierovych
-interier vozu (okrem sedaciek; napr. stropne oblozenie, svietidla) je tak 10 rokov pozadu. Samozrejme vychadza to z toho, ze SOR sa snazi vyrobit lacny autobus
-ani po zhliadnuty “ziveho” vozu ma externy dizajn neoslovil, i ked je to pokrok oproti prvym Sorkam (moj subjektivny nazor)
-cely voz na mna posobil lacnym dojmom, ako uz bolo napisane skor, akoby zbuchany na kolene…

To, ze voz nema informacny system a klimu kabiny vodica (prip. salonu) neriesim, lebo to si moze dopravca objednat, ale blokovanie rozjazdu pri otvorenych dverach by nemalo chybat v seriovych vozoch.
Dnes som si vsimol v jednej nemenovanej K2S, tu cedulu Tento priestor je monitorovany... Zahadou zostava, preco druha cast K2S je potagovana..alebo, ze by tam cocka nedovidela ? Druha cocka umiestnena na druhom LCD zo zadnej casti moze tak snimat akurat 2. dvere ? Inak fungovalo len jedno LCD, to druhe na vodicovej kabine bolo off. Neviem ci si niekto vsimol, ale to LCD malo v obraze nejake rusenie, take horizontalne pruhy, ktore sa menili v zavislosti na tom ci vozidlo stalo, rozbiehalo sa, alebo malo jazdu. ? Bud to ide o lajdackost zapojenia, alebo to robi vyzbroj (rusenie) ?
Ja netvrdim ze sa to nema robit na ukor IAD.
si takmer vedla. Ostatne veci netusim odkial mas a je mi to jedno
Reakcia na: Max #87036:
Obraciať v hrobe je slabý výraz...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.