Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #86993:
Aj ta nahorsia vrakosa so zlym spalovanim nafty v ktorej je 80 ludi bude vzdy ekologickejsia ako 53 aut v ktorom je priemerne 1,5 cloveka. Lebo nech ta Karosa zozerie 50 litorv nafty na 100km tych 53 aut zozerie pri spotrebe 5l/100km minimalne 265 litrov benzinu/nafty/...
Reakcia na: Ike #86999:
On myslel asi šalina vs. autobus... ?
Reakcia na: Ike #86999:
Porovnával som to s autobusom ?
Reakcia na: Solider #86998:
To je jasné, súhlasím. ?
Reakcia na: Solider #86998:
šalina ako rychlejsie riesenie? ? ? ? poviem priklad... z Dubravky som na Botanickej salinou za 20 minut... autom pri dodrzani MPR (v karlovke 40) za 7 aj so zaparkovanim
Reakcia na: Emo #86997:
No hej, ale ja som to myslel tak všeobecne, netreba myslieť len na tých, čo chodia autobusmi, ale aj tých, čo chcú chodiť rýchlejším a alternatívnejším riešením (šalinou) ?
Reakcia na: Solider #86995:
Samozrejme, ale Ike hovoril o Vrakosách. ?
Reakcia na: Solider #86992:
Prvy a druhy krok treba prehodit. Pretoze bez toho dosiahnes iba jeden efekt a to ten ze gumokolista vyskusa tuto socku a po prvej jazde sa na MHD vykasle a ZIADNE zlepsenie nepomoze k tomu aby sa vradil. Nieco podobne sa stalo s jednym znamym ktory sa pokusil zapojit do Dna bez aut.. a vzdal to po pol hodine s tym ze do MHD uz nikdy v zivote nesadne...
Reakcia na: Emo #86994:
Prečo stále myslíte na autobusy? A to trolejbusy, či šaliny neexistujú?
Reakcia na: Ike #86993:
To je už otázka nákupu modernejších ekologickejších vozidiel ?
Reakcia na: Emo #86985:
no nemyslim si ze by auta az tak velmi znecistovali prostredie ako dizlCNGKarosy
Reakcia na: 810zssk #86991:
Prvým krokom by bolo vylúčenie IAD z CMO (alebo z užšej CMO). Druhý krok by obsahoval skultúrnenie služieb MHD, a to čistenie vozidiel MHD od grafitov, čistenie vozidiel všeobecne, údržba zastávok a odpadkových košov (cez víkend to vyzerá pri Poluse otrasne, pošlem fotky na imhd, nech z toho bude článok a nech sa to rieši), nákup nových vozidiel a v poslednom rade vyššie platy (ale to sa aj tak nestane :D)
Reakcia na: Emo #86990:
Treba zacat zlepsenim kvality MHD. To je zaklad. Nasledne sa moze zacat riesit ako zabezpecit aby ludia presli z IAD na MHD.
Reakcia na: 810zssk #86988:
Samozrejme, s tým by malo ísť ruka v ruke zlepšovanie kvality MHD. ?
Reakcia na: Peon #86960:
Prečo by mal Slovak Lines posilňovať svoje spoje? Veď na to majú myslieť samotní organizátori akcie, ktorí túto akciu neorganizujú po prvý krát (aj minulý ročník mali podobný problém s preplnenosťou). Ak je vozidlo plné, tak vodič má právo odmietnuť zastaviť na zastávke a odmietnúť nástup ľudí (keďže vozidlo sa už na aut. stanici poriadne naplnilo a ostatní by sa nemali KDE narvať). Mimochodom boli vypravené dve mimoriadne autobusy (Axer a C12).
Reakcia na: Emo #86985:
Preboha, ale nemozes ludi nutit aby sa vozili v tej socke!
Reakcia na: Ike #86983:
Presne tak 🙂
Reakcia na: S499.1023 #86972:
Uisťujem ťa, že žiaden mozog som nevysal 😉
Reakcia na: Ike #86983:
Ale treba sa na to pozrieť nielen z pohľadu kvality služieb, ale aj z pohľadu minimalizácie dopravných zápch a zlepšovania životného prostredia.
Reakcia na: Ike #86983:
posledne IAD = MHD

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.