Nerekonstrukcia trati ma hlavne ten dovod ze nie su vozy na NADku. Nemozes zastavit dopravu do Ruzinova bez toho aby si zabezpecil NADku. Preto sa robia len take "smiesne" useky ako to pri Ciferi ci Vazovova. Rovnako aj nabuduci rok sa podla toho konceptu rekonstrukcie trati ci co to bolo (http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=4600) a preto sa bude robit na buduci rok asi len tunel (podla rovnakeho konceptu) - ten totiz tiez nevyzaduje NAD.
Všade inde v Európe kde Solarisy jazdia, sú spoľahlivé, nehoria a nezanedbávajú im údržbu. Len na Slovensku horia, sú poruchové a vodiči otvárajú strešné vetráky ručne. DPB sa momentálne snaží niečo vysúdiť, lebo je vo finančnej kríze a nie žeby robil niečo osožné pre cestujúcich, ale ešte všetko pokašle (viď nočné spoje, SOR BN9,5, žiadne nové trolejbusy, rekonštrukcia tratí, vrátenie cestujúcich do socky atp).
Solaris už nemá záujem vôbec o SK zákazníka. Veď tu žijú samí kverulanti a najmä Záhradkár, tak prečo Solaris, ktorý ma autobusy snáď po celej Európe, by mal počúvať slova demagógov so Slovenska a kaziť si tak svoj image.
Samozrejme ze obnova vozoveho parku by nepomohla. Aj tak by tie vozy dosli az o pol roka. Kazdemu rozumnemu zahradnikovi je jasne ze efekt nie je ziaden.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk