si: Ja by som obratisko spravil na novej trati na Pribinovej, niekde pri divadle. Ked tam vznikne (snad
nova zastavba, urcite by sa nasiel blok budov, okolo ktoreho by sa mohla trat tocit. Okrem moznosti tocenia pri vylukach trat po nabrezi nema prakticky ine vyhody (z hladiska budovania elektrickoveho systemu). Zastavka je na nej len jedina a to na namesti L. Stura, ktoru by som nahradil o 50 metrov dalej zastavkou Hviezdoslavovo namestie (umiestnenou ako je sucasne stanovisko taxikov pred divadlom).
So zapustenim trate pod zem na Hviezdoslavovom namesti si ma asi trochu zle pochopil. Podla mojho navrhu by mala trat viest po Jesenskeho ulici a Hviezdoslavovom namesti urovnovo (jedna spominana zastavka pred divadlom) a do podzemia zacat klesat tesne pred hotelom Danube. Zastavka by bola pod mostom, v priestore medzi piliermi (miesta je tam dost), v priestore ako je prechod z namestia na zastavky pod mostom.
Ferro: ten objekt za "namestim pre bezdomovcov"
je nieco, co patri plynarom, tazko povedat, ci je pod zemou len to, co vidno na povrchu, alebo viac. Zrejme tam bude aj nejake plynove potrubie, ale to sa hadam da prelozit ... inak trat by mohla viest v podzemi po jeho severnej strane (ak by to bolo technicky realizovatelne), dalej popod krizovatku a na samostatne teleso v strede cesty, trebars aj zatravnene ...

So zapustenim trate pod zem na Hviezdoslavovom namesti si ma asi trochu zle pochopil. Podla mojho navrhu by mala trat viest po Jesenskeho ulici a Hviezdoslavovom namesti urovnovo (jedna spominana zastavka pred divadlom) a do podzemia zacat klesat tesne pred hotelom Danube. Zastavka by bola pod mostom, v priestore medzi piliermi (miesta je tam dost), v priestore ako je prechod z namestia na zastavky pod mostom.
Ferro: ten objekt za "namestim pre bezdomovcov"

si
tr3mp: trat na nabrazi by som zachoval, danou za jej zachovanie by boli relativne ostre obluky v jej vyusteni na safarikovom nam., vyhodou by bolo mozne pouzitie ako obratisko (hoc aj len v case vyluk). Zastavky by som situoval za krizovatku v danom smere, vyvysenie najazdu od stareho mosta by len zlahcilo vybudovanie podjazdu.... napchat trat pod zem na hviezdoslavku by bol asi dost znacny technicky problem vzhladom na uz vybudovane podzemne priestory, popod novy most by som siel normalne urovnovo s tym ale zeby trat bola voci ceste vyvysena, oddelena, na useku medzi sturovym nam. a novym mostom zadlazdena, dalej s otvorenym zatravnenym zvrskom.
Most kosicka je pripad sam o sebe, jedine s cim suhlasim je ze ho treba postavit, ale projekt ktory si vymysleli na magistrate je totalne nevhodny... odhliadnuc od toho, ze na nom neuvazuju s koridorom pre akukolvek hrobadnu dopravu (za co si iny titul ako blbci nevysluzia), nechapem preco ten most nespravia 6prudovy (co sa cestnej casti tyka). O mimourovnovych vyusteniach ani nevravim, to ak spravia urovnovu krizovatku na mlynskych nivach, tak to bude proste neprejazdne... A na mileticke by si tiez neaka budovba zasluzila naloz (btw, povodne mala cesta z mosta vyustovat v oblasti vyskovej VUB na nivach, len ked nasi uradnici su podplatitelny a niekto vydal stavebne povolenie....
Kami: most ma mozno lepsie vyustenie ale nechci vidiet co nastane na tamojsich krizovatkach ked tam dolezu auta... (ak som dobre pochopil tak prave neunostnost ciest bola jednym z dovodov preco most bude iba 4prudovy)
(uf, od rana som nebol na nete a hodinu som teraz cital maily :-))