Reakcia na: 810zssk #86735:
Ako nie, však Bratislava mesto a Bratislava okolie. Cestovné poriadky môžu byť prepojené. Ale taká diskusia a vozidlový park v jednom, to už by bolo trochu moc, nemyslíš?Aj novinky. Mne je úplne jedno, či sa v Senci bude jazdiť nejakou obchádzkou, keď tam chodievam 2x za rok. A takému obyvateľovi Záhorskej Vsi zas môže byť ukradnutá výluka na Trnávke, keď pracuje v Malackách.
wizard112
Zdraženie nočákov je pre novinárov atraktívna téma, menej atraktívne sú niektoré vyjadrenia Zahradníka...
"Keďže verejnosť sa zatiaľ vyjadrovala k novému systému väčšinou kladne a podľa nás došlo takýmto riešením aj ku kvalitatívnemu zlepšeniu štandardu cestovania a zníženiu vandalizmu, rozhodli sme sa pokračovať v novom projekte. Takéto riešenie si ale vyžiada zvýšenie nákladov pre dopravný podnik," Len škoda, že "zabudol" povedať, že verejnosť sa kladne nevyjadrila k zvýšeniu cestovného... Alebo to bol zámer, že to nepovedal? ?
"Podľa prieskumov, ktoré sme urobili, vyplýva, že viac ako 80 percent ľudí využíva nočnú dopravu pri ceste za voľnočasovými aktivitami a za zábavou. Pri dnešných cenách kávy alebo piva nie je dvadsaťdvakorunový cestovný lístok až tak veľa," Tak porovnávať cenu cestovných lístkov s kávou či pivom je prinajmenšom čudné, aj keď zaujímavé... Prečo ich radšej neporovná s cenami taxíku, čo by podľa mňa bolo rozumnejšie, vzhľadom na to, že DPB nepredáva kávu ani pivo (aspoň o tom neviem), ale za peniaze ponúka dopravu, teda taxíky sú pre porovnanie názornejšie? Opäť na to zabudol alebo by to porovnanie ukázalo, že pre skupinu troch či štyroch je taxík vo všetkých smeroch výhodnejší či porovnateľný, samozrejme vrátene ceny? ?
Nech si DPB uvedomí, že vyhnať cenu lístka nad 40Sk bude pre ľudí neprijateľné a pre vlastníkov električeniek nepochopiteľné. A najmä tržby nebudú určite dvojnásobné (ako si myslia), aj keď podľa kalkulačky to tak určite vychádza... ?