Cez spicku by tam 14Tr nestali, celi den by jazdili 15Tr, len na 133 by boli vypravovane 25Tr. Aj ked aj to by bolo najlepsie zrusit. Hlavnym dovodom zatrolejovania obratiska je to aby tam mohli chodit normalne trolejbusy a toto je jedno z moznych rieseni. Parkovanie by bolo na Molecke, ako to neviem...
Kde by tam tá vozovňa mohla byť? Lebo si nejako neviem predstaviť 8 - 10 vozidiel stojacich niekde na Molecke. A hlavne z finančnej stránky by to bolo straaašne náročneee...A potom by tam museli cez špičku stáť 14 Tr....Myslím, že to je dosť nezrealizovateľný nápad.
treba jej odporucit plastove okna , v devine je par zastavok rovno pod oknami,nahodili plastove okna maju to tam omnoho tichsie a este usetrili na teple
"Trvalým problémom pre obyvateľov Račianskej ulice je otvorený koľajový zvršok, ktorý spôsobuje nadmerný hluk, na čo sa sťažujú najmä obyvatelia z okolitých domov..."
To ako tam majú dávať novodobé BKV panely, alebo budú trať zalievať asfaltom? Alebo žeby vrážali veľké peniaze do rekonštrukcie tohto dlhého úseku na trávnatý zvršok? Podľa mňa sa na hlučnosť sťažovala asi nejaká kverulantská dôchodkyňa, čo má staré okná a asi býva pri trati polku života, tak jej to už lezie na nervy.
SOR určite v dohľadnej dobe s električkami nepočíta, keď bude onedlho rozbiehať biznis s trolejbusmi (poviem vám dopredu, čo som počul od jedného pána zo SOR-u, akože nič moc). Naopak SOLARIS bude vyrábať električky, prototyp by mal uzrieť svetlo sveta tak asi o rok - dva.
1) Re #86637 Själavrak: Vies, lenze ja vidim mensi problem v tom ze 21Tr-ky sa prestali vyrabat. Nove troliky budu asi vtedy ked ich zacne vyrabat SOR.
3) Re #86641 Dusevna troska: Na Dlhace mozu ist 15Tr ked sa dobuduje obratisko Molecova.
4) Re #86645 Ik: A kto povedal ze niekolko krat denne? Viem si predstavit provizornu vozovnu Molecova (provizornu priblizne v takom zmysle ako v pripade starej vozovne Petrzalka) s tym ze dotiahlo by sa iba raz a potom uz len pri poruchach.
5) Re #86650 M3go: Troliky na letisko urcite nie na pomocny agregat! Treba URYCHLENE prestat nicit vozidla! Pomocny agregat ak tak len pri dojazde a vylukach. To co mame totiz nie su duobusy, slovo POMOCNY snad hovori jasne.
6) Re #86652 M3go: Turista sa na letisko z ASMN dostane tak ze pojde na linku 78 a pri Zimnom stadione prestupi na 61.
A rovnako tak ťa nemá právo zadržať, resp. zaistiť. Alebo keby ho mal hocikto, prečo by potom každý zákon o silových zložkách mal v sebe § o tom, že za akých podmienok má člen týchto zložiek má právo ťa zadržať/zaistiť?
A rovnako tak ťa nemá právo zadržať, resp. zaistiť. Alebo keby ho mal hocikto, prečo by potom každý zákon o silových zložkách mal v sebe § o tom, že za akých podmienok má člen týchto zložiek ťa zadržať/zaistiť?
"Otázna však zostáva obnova zastaralého vozidlového parku trolejbusov aj v kontexte úvah o rušení trolejbusových tratí v nekopcovitých častiach mesta"
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
2) Re #86640 Dusevna troska: Odtial ze je vikend.
3) Re #86641 Dusevna troska: Na Dlhace mozu ist 15Tr ked sa dobuduje obratisko Molecova.
4) Re #86645 Ik: A kto povedal ze niekolko krat denne? Viem si predstavit provizornu vozovnu Molecova (provizornu priblizne v takom zmysle ako v pripade starej vozovne Petrzalka) s tym ze dotiahlo by sa iba raz a potom uz len pri poruchach.
5) Re #86650 M3go: Troliky na letisko urcite nie na pomocny agregat! Treba URYCHLENE prestat nicit vozidla! Pomocny agregat ak tak len pri dojazde a vylukach. To co mame totiz nie su duobusy, slovo POMOCNY snad hovori jasne.
6) Re #86652 M3go: Turista sa na letisko z ASMN dostane tak ze pojde na linku 78 a pri Zimnom stadione prestupi na 61.