Ferro: S tou podzemnou zastavkou by nemal byt hadam az taky problem. Nie som sice stavbar, ale zastavka by mala byt v mieste, kde su piliere podopierajuce estakadu veducu na most a nie samotny most. To hadam este nas stavebny priemysel dokaze vykopat medzi tymi piliermi jamu a zakryt ju 
S tym US velvyslanectvom ... bohuzial, snad sa niekam konecne prestahuju ...

S tym US velvyslanectvom ... bohuzial, snad sa niekam konecne prestahuju ...
.
tr3mp
Keby sli elektricky do Petrzalky po Starom moste, moznym problematickym miestom by bola krizovatka na Safarikovom namesti, preto by som situaciu navrhoval vyriesit nasledovne:
Hlavna cesta z Vajanskeho nabrezia na Dostojevskeho rad by prechadzala popod krizovatku podjazdom. Odbocenie aut na Stary most by nebolo mozne, tam budu elektricky a auta budu mat k dispozicii most Kosicka. Takisto by nebolo mozne autom odbocit na Sturovu (tento smer je aj tak malo vyuzivany). Odbocenie zo Sturovej na Vajanskeho nabrezie by zostalo prakticky nezmenene a smerom na Dostojevskeho rad najskor rovno (ako keby na Stary most) a potom sluckou doprava a do cestneho podjazdu pod Safkom. Toto je nutne na to aby sa uplne eliminovalo urovnove krizenie elektriciek a cestnej dopravy.
Samotna elektrickova doprava by bola organizovana nasledovne: Trat z Petrzalky by viedla rovno na Sturovu v urovni terenu (ale pretoze cesta by viedla podjazdom, krizenie by bolo mimourovnove). Hned za Starym mostom by poza Umelku odbocovala dvojkolajna trat na Pribinovu (do zony Pribinova). A poslednou tratou by bola spojka z Pribinovej na Sturovu.
Zastavka Safarikovo namestie by bola trosku blizsie k mostu (asi v urovni sucasneho parcika), aby bolo mozne umiestnit obidva nastupne ostrovceky, elektrickovu zastavku a navyse este jeden pruh vozovky zo Sturovej. Cela trat by sa vsak pri parciku musela posunut o jeden pruh smerom k nemu.
Pri takomto rieseni by bolo mozne zriadit aj vyjazd z cestneho podjazdu v smere Vajanskeho nabrezie Pribinova, ak by sa to uznalo ako potrebne. A dalsou vyhodou je moznost zriadenia cyklocesty zo Stareho mosta, s urovnovym krizovanim elektricky, ktora by pokracovala dalej po Sturovej (v priestore sucasneho malovyuzivaneho pruhu pre auta v smere do centra) - preto aj navrhujem zastavku elektriciek pri parciku a nie na povodnom mieste.
Opustila by sa trat po Vajanskeho nabrezi (ta sa mi tam bohuzial z priestorovych dovodov nevojde
Na tento navrh samozrejme nadvazuje riesenie dalsich casti elektrickoveho systemu (ktory mam tiez celkom premysleny
Celkom by ma zaujimalo, co o tomto mojom ciastkovom navrhu sudite vy, tak mi dajte vediet, bud na mail alebo este lepsie do diskusie