Reakcia na: Själavrak #86532:
Tentokrát s tebou úplne výnimočne súhlasím. Roztrhnutie d-12 ma od začiatku iritovalo a nikdy som sa s ním nezmieril. Spojenie Šafka do Dúbravky by som vyriešil závlekom a-70 na Šafo, odtiaľ by substrát cestoval pod Most SNP, kde by prestúpil. Teda tá časť substrátu, ktorá je natoľko ochrnutá, že nedôjde zo Šafka k Uhoľným skladom.Inak jazdná doba d-12 v trase Dúbravka - Ružinov bola za "mojich čias" v špičke 56 minút, smerom do Dúbravky kupodivu len 51.
kecho
"DÚBRAVKA - Občania sa domáhajú aj priameho spojenia mestskej časti s Hlavnou stanicou..." (aj Karlova ves)
chodila im priamo 1-tka a koľkí ju reálne využívali?
z cca 80% územia Petržalky sa tiež nedá bez prestupu dostať na Hl. stanicu
"Požiadavka v súvislosti s električkami znie na predĺženie linky číslo štyri až do Dúbravky"
ok, tak nech potom skrátia 1-tku do Karlovky. Alebo 12-tka nech ide iba po Karlovku a potom sa prípadne zlúči so 14-tkou. btw. keď chcú takú dlhú linku (4) - nedelila sa kedysi 12 práve preto, že mala príliš dlhú trať (Dúbravka - Ružinov)?
"KARLOVA VES - Autobusová linka číslo 32 by mala na zastávku Molecova prichádzať až za linkou č. 33. "
aj ja by som chcel, aby nechodila v rovnakom čase 88 a 99 a potom 12-15 minút nič. Rovnako aby nechodila z Ovsišťa 84 a 99 v rovnakom čase, keď sa aj tak pri Šustekovej opäť spájajú a 99ne pekne zdrháva pred nosom bus do mesta... Aj tam by sa hodil preklad...