Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Solider #86313:
A nejake Iveco, cize Irisbus, ex Karosa a ex Ikarus, tam chodi? Existuje linka BA-Gyor? (Ono sa teda da z BA do Gyoru cestovat so Sudet Agency, linka Praha-Budapest, ale ten ide len dvakrat denne. Zato pohodlie je omnoho vacsie, ako v Ivecu, a neporovnatelne s B-ckom.)
Reakcia na: Papyr #86314:
Nikdy nevieš, koľko svalovej hmoty skrývajú pod Anzugom ? Alebo skôr tukovej? ?
Reakcia na: Solider #86252:
Rozhodli sa pre ochrankarov z korupcnych dovodov. Mne inak vobec nie je jasne, preco mestska firma, DPB, potrebuje na ochranu pasazierov sluzby nejakej sukromnej SBSky, ked na to mesto ma mestsku policiu. Jedine, ze si ta dotycna SBSka potrebuje lahko namastit vrecka. Mozno aj preto nasadzuje ako ostrahu prestarnutych, spiacich a opitych dochodcov.
Reakcia na: Papyr #86307:
Ja by som radšej šiel v klimatizovanom a pohodlnom Ivecu (ex Karosa), ako v polorozpadnutom B, v ktorom budem musieť počúvať zvuk podvozkov 🙂 a všeličoho iného.
Reakcia na: Papyr #86308:
Ak ich (mestskych policajtov) tam chcu teraz tak ich tam budu chciet aj potom. Takze ano, bude treba novych ludi.
Reakcia na: Solider #86253:
Nemam vobec nic proti tomu, aby system BID zasahoval aj do Kittsee, aj do Wolfsthalu, aj do Dunajskej Luznej, Samorina a Chorvatskeho Grobu. Napriklad najvzdialenejsia zastavka PID na zeleznici je nejakych 55 km od centra Prahy. V BID teda kludne moze byt aj Zohor a Trnava.
Reakcia na: Papyr #86306:
Ja viem a plne suhlasim. Len som mu napisal ze za maly doplatok mozu kludne chodit vlakom. Nikde som NENAPISAL ze je to integrovana doprava.
Reakcia na: pazrocha #86275:
Pracujem v sfere sluzieb, pracujem s verejnostou a moj kontakt s tou verejnostou je znacne blizsi, az by som povedal rukolapny. A takyto slovnik si na pacientov nedovolujem.
Reakcia na: 810zssk #86278:
Potreba dalsich policajtov? Ale, vazne? A ti, co su dnes v noci v sluzbe, by nestacili? Naozaj maju toho casu mestski policajti v noci tolko prace s potieranim zlocinu v uliciach Wilsonova, ze nemaju personalne kapacity na dohliadanie na nocne spoje?

(Pre neznalych - Wilsonov je Bratislava, prispevkom som trosku parafrazoval poviedku Michala Hvoreckeho Najhorsi zlocin vo Wilsonove)
Reakcia na: Solider #86304:
No bodaj by boli. Zavolaj si na Hlavnu stanicu do medzinarodnej pokladne a spytaj sa, kolko stoji listok do Gyoru. Nad cenou sa ti pretocia bulvy. Je nacase skoncovat s touto protizakaznickou cenovou politikou. Bohuzial, to by sa museli dve prudko modrogumne spolocnosti - ZSSK a MAV - dohodnut... a to by bolo moc prace, vsetci su na obede, a vobec, s Madarmi mame zle vztahy... a tak dalej.
Reakcia na: 810zssk #86281:
INTEGROVANA doprava je o tom, ze sa nic doplacat nemusi. INTEGROVANA doprava nerozlisuje druh vozidla ani dopravcu, ale je delena striktne podla uzemneho pasma. Cize, ked je vlak DNV-BA hl.st. cely na uzemi Bratislavy, ma tam platit tarifa bratislavskej MHD BEZ AKEHOKOLVEK DOPLATKU. Dovtedy si BID nezasluzi to ''I'' v skratke.

Uz vobec nehovoriac o tom, ze rozdelenie mesta na 2 zony je nespravodlive a neludske, mesto Bratislava by malo byt v jedinej zone. Druha zona by mala zacinat az tam, kde Bratislava konci, teda v Rovinke, Chorvatskom Grobe, Rajke....
Reakcia na: Papyr #86300:
Oni ich kupuju nie len za rovnake ceny, oni ich dokonca aj kupuju 😃
Reakcia na: Papyr #86301:
Osobáky, ktoré boli vedené na trase Bratislava - Gyor, neboli obsadené tak, ako by si to predstavovali a preto ich zrušili.
Reakcia na: Papyr #86300:
odpoveď vieme - v iných svetových mestách nemajú ani záhradníka ani také skvelé vedenie mesta aké máme my! Tu ma akurát napadá jedna známa pesnička:
"Všetci nám môžu závidieť, takých skvelých nočákov ako u nás nikde inde niet..." ?
Reakcia na: S499.1023 #86296:
Na vacsine modernizovanych elektriciek vidi.
Reakcia na: Själavrak #86282:
Vobec neviem. Ale na to, aby som zacal zeleznice chvalit, by mi uplne stacilo znormalnenie dopravy na zeleznicnej trati BA Petrzalka - Hegyeshalom. Tato tridsatkilometrova elektrifikovana jednokolajka je, co sa tyka osobnej dopravy, skoro nepouzitelna. Keby tam bol napriklad hodinovy takt osobnych vlakov a nejaka normalna tarifa (tuto musim priznat, ze MAV pouzitelnost vlakov v medzinarodnej doprave brzdi este viac, nez ZSSK a BID dokopy), tak by nebol az taky problem v Hegyeshalme prestupit na osobak, rychlik ci IC do Gyoru. Hegyeshalom je totiz pohranicnou stanicou na magistrale Budapest-Vieden a osobna doprava smerom do madarskeho vnutrozemia je tam dostatocne frekventovana.
Reakcia na: Baracudasw #86285:
Ako je mozne, ze v Presove a Prahe stoji nocna doprava tak isto ako denna? Tj. 20 korun na hodinu? A platia tam elektricenky? Preco musi byt ausgerechnet v Bratislave za 44 korun? Myslis si snad, ze tam nakupuju autobusy za ine, lacnejsie ceny? A ked uz spominas nizkopodlazne autobusy - je len velmi malo miest v ex-CS, ktore by mali tak ubohe percento nizkopodlaznych vozidiel, ako ma prave Bratislava.
Reakcia na: 810zssk #86240:
Dopyt tuším nie, iba tlačítko STOP.
Reakcia na: pazrocha #86204:
Keď by som už mal ísť domov, tak si naozaj priplatím za taxík a nepôjdem nočným spojom, kde ma budú ohrozovať nadrbaní pankáči s kvérmi a najmä smrad a hluk Vrakosy, ty trúbka.
Reakcia na: 810zssk #86287:
Ja zase žiadam o zrušenie liniek 1,2,4,7,8,9,12,14, 20,21,25,30,31,37,38,39,44, ... , 77,79,80,91,191...151, 202,205,206,207,208,211,212,221, sl1,sl2,sl4,sl5,sl6 z dôvodu, že týmito linkami nezvyknem cestovať - tak prečo by mali byť dotované aj z mojich daní???

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.