podla mňa to bude vyzerať tak, že v každom nočáku budú cestujúci obťažovať tan označovať, a ked bude nastupovať revízor, tak sa pôjdu pozabíjať, že kto skorej strčí lístok do štrbiny ?
Najviac sa mi páčila veta v tlači: "Solarisy majú nahradiť x ročné staré Ikarusy (280).", lenže ako môže 22 15-metrových busov, nahradiť 22 18-metrových busov? Dáva to logiku? Kým jazdili Ikarusy nebol problém, kým z Trnávky nepreradili Ik 435 bolo dobre, dokonca aj keď som videl prvý plyňáčik na 21 bolo dore, ale teraz ... neexistuje, najmä nie v Nowadays a myslím, že sa situácia ani nezmení ? ? ? ?
Sory, ale moc som tomu nepochopil. Mohol by si mi to vysvetliť. ? S tymi vodičmi je to všelijaké, každý si chodí ako chce a to je dosť veľká chyba. Si myslím, že pre každého je lepšie (okrem dedkov a babiek z miletičky), keď vodič ide trocha zúrivejšie ako keď sa serká 30-km/h a keď vidí, že má zelenú tak rýchlo začne brzdiť. (šak čo, bude červená)
Pred prečíslením linky 121 na 21 bola v DNV pohoda. 121, 122, 101, 63, ... 100% chodilo do DNV viac liniek ako teraz, teraz? Ani priame spojenie medzi Lamačom nemáš, nemáš jednoducho nič. Len 3 linky s nervóznymi vodičmi, s nervóznymi cestujúcimi, nič via', nič menej.
Väčšina Devínskonovovešťanov sa tvári, že nič, pritom keby nejaké návrhy, nejaké nové linky, nič. "Moju" obec mám rád, ale keď sa jedná o dopravu ... dostačujúce. Ani sa neunúvajú posilniť intervaly na 21, 20, 22 - RŠ keď niekto chodí do školy z DNV, asi vie čo to znamená stáť na schodoch.
Mne sa raz stalo, že 95 sme išli zo Šafka na Námestie hraničiarov 10minút, už na Starom moste som myslel,že máme poruchu,však ten šofér mohol asi tak 30km/h celú trasu ?
Tam kde chodí električka tak neni problém, prekvapuje ma,že električky premávajú bez obmedzení zatiaľ čo na trolejbusoch tri linky idú 3 linky + 1 cez víkend oslabené a u autobusov to neni najlepšie lebo nikdy nevieš ktorý spoj vynechá ?
Som z Petržalky, tak 95 využívam dosť často. A viem, že chodí dosť natrieskaná, ale tuto to záleží aj od vodiča, podľa toho ako ide rýchlo, lebo pri intervale 3-min. sa vozdidlá veľmi ľahko dobiehajú a potom to vyzerá tak, že do jedného sa nedá nastúpiť a ten ďalší je prázdny.
Neviem teda prečo ľudia čo sú z DNV prišli do školy nanajvyš 2x až 3x do školy za týždeň na čas? Možno sa flákali ale keď šlo aj o profesorov tak ťažko veriť. Keby premávala vlaková linka 121 zo ŽST DNV na Hlavnú stanicu na lístok MHD tak by to bolo skvelé.
Pretože mne pod dom mi chodia 3 linky, z toho nevyužívam ani jednu ? pravidelne. Keby si sa pozrel v po odstavení Solarisov do DNV a do Krasňan, tak zistíš, že DNV nie je na tom najhoršie. Viezol si sa ráno 95? A poobede?
"Dopravný podnik v návrhu, ktorý predloží primátorovi, počíta s celkovým vyňatím nočnej dopravy zo zmluvy o výkonoch vo verejnom záujme. "Bude to znamenať, že nočná doprava nebude naďalej dotovaná mestom," vysvetľoval predseda predstavenstva dopravného podniku Branislav Zahradník. "Vyhoveli by sme tak aj požiadavkám niektorých občanov, ktorým sa dotovanie nočnej dopravy nepozdávalo, keďže ju sami nevyužívajú."
Som zvedavý koľko ľuďom to prekáža,že sa nočná MHD dotuje?! Či to si zas DPB a magoriáť prispôsobujú informácia a klamú aby mohli zas ušetriť. Od 9/2005 to ide s MHD dolu vodou, prestupný systém nefunguje, klesajú počty šoférov, spoje vynechávajú stále viac, autobusy sú v otrasnom stave a stále sa šetrí. Kedy sa začne utrácať na MHD by ma zaujímalo?
"Keďže posledné dva mesiace tohto roku už nočná doprava zrejme nebude dotovaná mestom, v rozpočte sa ušetria financie. Tie by sa mali využiť na zlepšenie dopravy v Petržalke. "Plánujeme predovšetkým predĺžiť niektoré linky," hovoril Zahradník."
V rozpočte sa ušetria financie na odmeny zamestnancom magistrátu a primátorovi. Linky ostanú na základe prostestov obyvateľov v okolí zastávok Starohájska, Dostihová dráha, Mlynarovičova a EUBA v pôvodnom stave. Nič sa meniť nebude.
Si si istý, tým čo si napísal. Ja z DNV ani do DNV moc často necestujem, ale stačí mi, keď vidím tú natrieskanú 21. Prečo si myslíš, že je to v pohode?
23 ale nechodí do DNV ale len okrajovo, a L28 zachádza okolo Devína, sa určite keď budeš chcieť ráno dakam rýchlo dojsť tak nepôjdeš L28 cez kolóny po nábreží... ešte k tomu ten interval o ničom, rovnako u 23 a ako aj 28. Inak som zvedavý či k oslabeniu premávky 88 ráno došlo pre nedostatok šoférov alebo na základe nejakého prieskumu. Ak ráno pri tom intervale dajú Solaris tak môžu rovno 88 zrušiť lebo cestovanie ňou bude pod úroveň.
Oveľa "srandovnejšie" by bolo bývať v DNV kde sú odkázaní na L21, poprípade na prestup z L20 a L22 na električky alebo L34 a L83. Ľuďom tam už museli nervy tiecť prúdom.
Lenže na to musíš vymeniť všetky dopyty, keďže ak sa nemýlim, v električkách ani t-busoch nijaký zvukový signál nevydávajú.
Re #86183 Själavrak: Tieto starosti poznám, pokým nebol otvrený tunel tiež som sa ráno najrýchlejšiemu spojeniu do školy, teda linkám 30 a 37 vyhýbal, lebo to si nikdy nevedel, kedy prídu.
Re #86192 wizard112: Som zvedavý kto na tých predĺžených linkách bude jazfiť, žeby predstavenstvo išlo robiť vodičov? ?
A to zdraženie na nočákoch, buď budem chodiť pešo, alebo bez lístka.
Prečo nenachajú tarifu na nočákoch aká je a radšej nerobia kontroly, aha lenže tosanikdynerobilo,všetcispia,....
Lenže grázli tým budú zadarmo chodiť naďalej, a tých 6 pocitvých, čo si lístok označili, sa zloží na taxík.. Nie každý býva 15 km od centra, mnoho ľudí vyjde taxík menej než 100 korún, takže sa im ho cenovo viac oplatí využiť už ak sa zložia dvaja. A navyše keď si porovnáš bezpečnosť v taxíku a v nočnej MHD, mnoho ľudí si rado trochu priplatí za to, že sa nemusia báť kto ich bude v nočáku obťažovať a teraz, keď cenový rozdiel bude menší, tak takých, čo si priplatia na taxík bude viac.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Själavrak
"Dopravný podnik v návrhu, ktorý predloží primátorovi, počíta s celkovým vyňatím nočnej dopravy zo zmluvy o výkonoch vo verejnom záujme. "Bude to znamenať, že nočná doprava nebude naďalej dotovaná mestom," vysvetľoval predseda predstavenstva dopravného podniku Branislav Zahradník. "Vyhoveli by sme tak aj požiadavkám niektorých občanov, ktorým sa dotovanie nočnej dopravy nepozdávalo, keďže ju sami nevyužívajú."
Som zvedavý koľko ľuďom to prekáža,že sa nočná MHD dotuje?! Či to si zas DPB a magoriáť prispôsobujú informácia a klamú aby mohli zas ušetriť. Od 9/2005 to ide s MHD dolu vodou, prestupný systém nefunguje, klesajú počty šoférov, spoje vynechávajú stále viac, autobusy sú v otrasnom stave a stále sa šetrí. Kedy sa začne utrácať na MHD by ma zaujímalo?
"Keďže posledné dva mesiace tohto roku už nočná doprava zrejme nebude dotovaná mestom, v rozpočte sa ušetria financie. Tie by sa mali využiť na zlepšenie dopravy v Petržalke. "Plánujeme predovšetkým predĺžiť niektoré linky," hovoril Zahradník."
V rozpočte sa ušetria financie na odmeny zamestnancom magistrátu a primátorovi. Linky ostanú na základe prostestov obyvateľov v okolí zastávok Starohájska, Dostihová dráha, Mlynarovičova a EUBA v pôvodnom stave. Nič sa meniť nebude.