Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Malé subjektívne hodnotenie testovacieho kĺbatého SORu (ako cestujúca):

Priznávam, bola som sklamaná. Prvý dojem "zabilo" dopadnutie do echt tvrdej sedačky. Vozík je síce pomerne hbitý, ale motor je neskutočne hlučný. Samozrejme, je riadny, veď niečo musí "odtlačiť" - ale toľký hluk som nečakala. Za nahlučnejšie považujem ja osobne kĺbaté TAMy, ale toto je moderné vozidlo, myslím, že odhlučnenie by mu pridalo na atraktivite. Ďalšie, čo mi veľmi pokazilo dojem, je "celková tvrdosť" - bus pôsobil, ako keby vôbec nepoznal tlmiče. Sedela som na sedadlách "od podlahy" (neviem, ako to cítiť na tých vyvýšených) a doslova som cítila cestu pod sedadlom. Ďalší dojem kaziaci detail je dosť škrípajúci mech (rozumej harmonika). Sedela som asi meter za ňou, na ľavej strane - a z pravej strany poslednej nápravy sa tiež ozývali nezdravé zvuky (čap... ?).

Celkové zhrnutie: Ja ako potenciálny prepravca by som jednoznačne trvala na inej výbave, o.i. na odhlučnení. Bus mi pripadal ako zhotovený "na kolene", po troch zastávkach by som jednoznačne dala prednosť cestovaniu v niektorom z našich Solarisov.Veľmi mi to pripomínalo starú C 744 1201 v jej už po-rozkvetových rokoch.

Toľko subjektívny, nikoho neovplyvňujúci názor. ?
Reakcia na: Valec #86133:
Hlúposti preto, lebo ako už správne poznamenal S499.1023 v príspevku #86127 vo Viedni sa na električkách zatvárajú dvere automaticky. Ja ale hovorím o Bratislave, kde by systém otvárania dverí na vyžiadanie podstatne zlepšil súčasný stav, keď sa zbytočne na každej zastávke otvárajú všetky dvere aj napriek tomu, že nie sú vybavené fotobunkou.
Reakcia na: bwd #86132:
Aké hlúposti. Ja píšem o vonkajších. A myslíš, že nebodaj cez to malé vnútorné zrkadlo vidí do celého vozidla, či nebodaj aj do vlečňáku? ?
Reakcia na: Valec #86131:
Prečo ťa trápi nepodstatné? Okrem toho čo to tu hovoríš za hlúposti, aj vodič električky má vnútri zrkadlá.
Reakcia na: S499.1023 #86127:
Už len taký detail, a to že viedenské električky ani nedisponujú vonkajšími spätnými zrkadlami, takže vodič ani nemá podľa čoho analyzovať, aké dvere cestujúci použil.
Reakcia na: bwd #86119:
Taki tak. Dnes maju dopyt aj prastare K2 a T3. Tak preco by ho nemali mat aj prastare Ik a Vrakosy (odhliadnuc od ich stavu ? ) v Ik 4xx, len doladit ten pseudodopyt co tam teraz je, v SORoch by nemal byt problem ?
Zase jeden pozitivny prinos to mozno bude mat.Ti haranti z ucilista aspon nebudu nastupovat na Krcoch a vozit sa na konecnu aby si mohli v klude v autobuse sadnut.Stari ludia potom nemali sancu uz chytit fleka. ☺
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=5070

Vyborne,som zvedavy na ten fakt pozitivny ohlas od cestujucich.Lebo na Krčoch dost ludi prestupuje na linky do Stupavy a dalej na zahorie.Hmmm. ?
Reakcia na: bwd #86045:
Minimálne na električkách vo Viedni sa dvere zatvárajú bez akéhokoľvek pričinenia vodiča. Okrem toho si asi v živote nesedel za volantom kĺbového autobusu či sedemdielneho ULF-u či E-čka s vlekom, ak si myslíš, že vodič má šancu analyzovať, ktoré dvere cestujúci použil.
Reakcia na: bwd #86045:
Minimálne na električkách vo Viedni sa dvere zatvárajú bez akéhokoľvek pričinenia vodiča. Okrem toho si asi v živote nesedel za volantom kĺbového autobusu či sedemdielneho UKR
Reakcia na: cestujuci #86032:
sranda predsa musi byt nie, aj ten Ilko nebol zly. ?

http://www.expres.sk/index.php?action=10&relaciaID=8&navid=1&smid=4
Ešte dúfam, že po testovaní na L91, L191 a L99 sa objaví aj na L77 a L79, lebo L21, L68, L95 a L98 sú úplne nepodstatné spoje ?
K testovanému SOR. Musím povedať, že jedine v točni by mohla byť harmonika z vnútra pri podlahe uchytená nejak a zabezpečen aby sa tam nikto nestrepal. Plance to tam ako zástera šéfkuchára ?
Reakcia na: 810zssk #86107:
Ak tí kkti dačo spravia so starou budovou stanice, tak ich pôjdem vyzabíjať !!! ☠ dúfam,že tá nemožná natvrdlá prístavba pôjde to šrotu bez rešpektu ? ? ?
Reakcia na: bwd #86119:
myslel som to tak, že sa to nedá na všetkých linkách hneď zajtra. jasné, že keby sa dorobili tlačidlá, tak to nie je problém... Ale aj tak by bolo možno lepšie už neinvestovať do starých busov, ktoré sa aj tak rozpadnú a kúpiť nové (najlepšie NP, CNG a aj s dopytom) - tož fantazmagória ?
Reakcia na: kecho #86115:
ano ? ? ?
Reakcia na: kecho #86117:
"všade sa nedá, lebo tuším všetky busy nemajú dopyt"

Čo sa nedá? Typické! Zase "nedá sa"... . Vo vozidlách, ktoré tie tlačidlá nemajú sa dajú predsa dorobiť. To predsa nemôže byť problém. A ak by sa to urobilo vo vlastnej réžii, tak by to stálo pár sto korún na vozidlo.
Reakcia na: AAA #86116:
"Ale vlastne u teba dopyt = zastávka na znamenie. '-)"

To by malo byť normálne.
Reakcia na: 810zssk #86102:
to tu už bolo...

Re #86107 810zssk: som počul, že vraj dostali veľa záporných stanovísk, od policajtov cez životné prostredie až po dpb, tak neviem... ale keď už idú robiť tak odzemne elinu, nech ju potiahnu cez Štefánikovu na SNP a zrušia Štefanovičovu ? btw. I.P.R. Slovakia? to nie sú náhodou tí, ktorí už dnes majú dvojročný sklz pri tej stavbe pri Grassalkovichovom paláci a kvôli nim je stále posunutá zastávka MHD?

Re #86110 bwd: všade sa nedá, lebo tuším všetky busy nemajú dopyt.... ale na všetkých Soláčoch by sa dalo...

Mimochodom, počas piatich zastávok, čo som sa viezol, tak sa otvorili predné dvere iba raz (teda že cez ne niekto išiel), takže dosť dobré šetrenie materiálu ❗

Re #86113 richardhudec: aj to mohla byť dobrá show musím si to číslo zapamätať ?
Reakcia na: bwd #86114:
Okrem Soláčov to tlačídlo v busoch, ak si si nevšimol, slúži na zvonenie pre zastávku na znamenie, nie na dopyt. Ale vlastne u teba dopyt = zastávka na znamenie. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.