Prečo by sa musela zmestiť do každej zastávky viac ako jedna súprava? Podľa mňa je grupovanie vozidiel negatívne - dlhšie súpravy (= rovnaká kapacita pri dlhšom intervale) by tomu mohli práve predísť.
Presne to napadlo aj mňa. Lenže u nás si pozri kde máš ešte k tomu aj miesta kde je prestupná vzdialenosť medzi električkou a autobusom minmálna v centre? Šafko - to je prestup z nutnosti, tá vzdialenosť 90metrov (meral som na Google earth aj na mape) je proste vzorový shit atď ďaľšie zastávky. Proste v tomto meste neexistuje žiadna zastávka kde by bol prestup na "nosný systém" na hrane, všetko peší prestup a k tomu cez prechody. ? To rovno môžu postaviť už metro lebo tam sú také vzdialenosti keď prestupuješ z metra na povrchovú dopravu. ?
Ja viem, že v Košiciach jazdili na výnimku. Išlo mi o niečo iné - bubu11 tvrdil, že "je problem niekedy ustražit normalnu supravu a nie ešte dlhšiu", tak som chcel vedieť, čo chce povedať tým "ustrážiť" a ako to isté "ustrážili" v Košiciach, keď na tú výnimku jazdili.
Ja ten voz beriem ako prototyp, ktorý má potenciál. Je tam zopár vecí na vylepšenie. Napr. točňa v tom Van Hoole je veľmi elegantne vyriešená. Tá tyč pri zemi je funkčná a plne postačuje. Viem si to predstaviť aj v SORe. Detto tie presklené časti pri dverách. Netreba nič vymýšlať, stačí sa obhliadnúť ako to riešia iní a napodobniť. ?
co ukazujes su schopne vylepsovaky, takze dufam ze toto forum cita nejaky SORak a do seriovej vyroby daju ten interier trochu lepsi... inak by som tie klbaky bral v pohode
Ešte som si spomenul k tomu SORu NB18:
Požadoval by som nainštalovanie skla vedľa dverí v interiéri. Dvere sa otvárajú smerom do vozidla a nie je tam žiadna zábrana. Vlky sa môžu veľmi ľahko paprčami dostať do dráhy jednotlivých krídel dverí. nemuselo by to byť také široké ako spodná časť, stačí aj 1/3 alebo 2/3 z nej. Ešteže som si spomenul. ?
6265 nemá ani len držiaky na kladivká... šetrí sa na životoch ľudí... už vidím tu titulku v Novom Čase, alebo nadpis stránky: "Vraždiaci autobus", "Nebezpečné Ikarusy" a tak podobne
6226 drziaky ma, ale boli uz prazdne tesne po zaciatku prevadzky (vid foto), cize zmizli niekde na trase SAD BB - Hrobustovo. tak rychlo by si ich vsetky cestujuci nerozobrali.
To je síce pravda, ale pri dnešnej pofidérnej kontrole kladiviek som v ani jednom autobuse, v ktorom som cestoval, okrem Solarisu, kladivká nevidel... dôležitejšie sú reklamné panely (kladivká neboli, ale ani držiaky v modernizovaných 14Tr).
V niektorých 435-kách chýbajú aj tie štyri červené páčky, o ktorých sa tak básni.
Podla Zahradnika, kladivka, daju rano a na obed uz tam niesu.Podla predpisov musia byt kladivka a ak niesumoze jazdit voz len mesiac. Dodatok bol, od cloveka,ze sa to tisko prehliada
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust
Ja ten voz beriem ako prototyp, ktorý má potenciál. Je tam zopár vecí na vylepšenie. Napr. točňa v tom Van Hoole je veľmi elegantne vyriešená. Tá tyč pri zemi je funkčná a plne postačuje. Viem si to predstaviť aj v SORe. Detto tie presklené časti pri dverách. Netreba nič vymýšlať, stačí sa obhliadnúť ako to riešia iní a napodobniť. ?