Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Zaujimalo by ma ci sa to da aj pri elinach a T-busoch taketo rozlisovanie ako maju A-busy:
podla prevadzok:
1xxx = 1.Dpa
2xxx = 2.Dpa
3xxx = 3.Dpa
4xxx = 4.Dpa
dalej podla typu vozidla
x0xx = Ik 415 kratky (okrem 4.Dpa = x1xx)
x8xx = Ik 435 klbovy
x5xx = Ik 283 klbovy platnove dvere - stary kadar
x9xx = Ik 280 klbovy zhrnov.dvere - stary kadar
x7xx = TAM 232 resp CNG Karosa kratke v 1 a 2. Dpa
x4xx = TAM 260 klbovy
x6xx = Karosa B741 klbova 1a 2 Dpa resp CNG Karosa kratka B 732 v Krasnanoch
x2xx = Solaris alebo Karosa B741 klbova

Eliny sa podla tohto nedaju rozoznat pod ktoru vozovnu patria,vsetky zacinaju cislom 7xxx. Jedine sa daju rozoznat podla elektrickeho pantografu - tie su z Krasnan. Taktiez nie su rozdelene podla vyzbroje ani podla serie T3 alebo T3SUCS a taktiez ani T-busy sa nedaju rozoznat pod ktoru vozovnu patria (okrem klbakov a duobusov) tie su z Hrobonovej.
Reakcia na: risko1 #84842:
hm...tak mizerne koncove svetla,to uz veeelky problem dat doporiadku ? ? ,ale mas pravdu,nejaka taka zradna kombinacia ako tma + hmla a nejaky taky voz niekde odstaveny a si v nom napraaaskany ?
Reakcia na: Dlhe Diely MHD #84721:
...sa divim,ze tomu len dvere vypadli ? ...to je iny crep ?
Reakcia na: rugger #84846:
...teta P. sa potom urcite nestacila na druhy den divit,ake to ma zihadlo ?
Reakcia na: risko1 #84845:
hehe....pamatam ? a pri dojazde do vozovne uz ´´lietal nad kolajami´´
Reakcia na: rugger #84843:
Nuz,ten voz ak este neopravili,tak mu ostala 1 zaujimavost,snad si ju pamatas,ked sme boli partaci. Slnko svieti voz je lenivy ako slak,MPR 30km/h ale zalezie slnko tak isiel ako drak aj 60km/h musel si ho krotit.Neviem ako teraz
Reakcia na: Dlhe Diely MHD #84727:
Nuz,vcera to bolo v Novom case,ale len ako flash sprava,ze pocas jazdy vypadli dvere a nikomu sa nic nestalo "informoval o tom portal iMHD.sk" Takze ziadna afera sa nekona ?
Reakcia na: risko1 #84841:
Haribo bolo O.K.,taka vesela tramvajka...teda na pohlad...z pohladu vodica uz moc nie ? ,vsak ju poznas hrkotalku...
Reakcia na: rugger #84840:
Skus si vsimnut v noci supravu 7812-11 alebo A-bus 4852,ktory maju reklamu na viedenske letisko. Tiez je az prilis tmava na cesty a az ma koncove svetla uz mizerne slabo svietiace tak s panom bohom,zbadas ho az na poslednu chvilu.K tomu si pridaj moznost nefunkcneho poulicneho osvetlenia,tak nehoda moze byt na spadnutie
Reakcia na: rugger #84840:
Nevravim,ze sa mi nepaci,ona je naozaj pekna (relativne) Haribo bolo krajsie,ale vravim o viditelnosti,hlavne v noci,nakolko ma az moc tmavy nater. Neuznavam taketo tmave farby,len si uvedom,ze ked ide tmave auto po ceste v noci a neosvetlene.Aj ked je osvetlene,vidis len svetla,nie vozidlo.
Reakcia na: risko1 #84838:
ja som ju videl len vytrcat na stojanke,nemal som cas si ju prezriet,lebo som sa ponahlal na sluzobak,ale celkom sa mi pacila......inak neviem preco to dali na najvacsi serbel ?
Reakcia na: Nal Sehel #84831:
Bola to klbova CNG Karosa,moj voz,ktory som dostal po vyse tyzdni,po dovolenke. Vyjazd bez problemu,odchod z ASMN detto a ako som isiel z Kriznej od krizovatky smer racko som citil,ze slabo taha,nema vykon.Ale bez problemov som prisiel do zastavky otvoril dvere a viac som ich uz nezavrel ani sa nepohol. Podobny pripad sa mi stal,este na Hodzovom na L84.Od zastavky po CSS a ako som zastavil,tak cely voz sadol na dorazy aj s mojou sedackou. Pricina "cistic vzduchu" taktiez tlaky v oboch okruhoch 3 ATM.A to som pocul vystrelit tesniacu gumu este na Hrobonke pocas prestavky. Po prehliadke voza som nic nezistil a bez problemu som dosiel az na Hodz.nam hore kopcom aj dole kopcom.
Reakcia na: Max #84824:
neprehliadnutelna??? Mozno cez den,ale v noci budes rad ak ju uvidis
Reakcia na: Z #84778:
zelam si aby si mala pravdu ? ale podla toho co som cital o tom ako chybaju vodici v celej Europe-neviem neviem ?
Reakcia na: Ike #84801:
presne tak, a kazdy normalny clovek este aj ide z kopca na takom istom stupni ako do kopca.
Reakcia na: VLK #84832:
no veď to - stále sa musia točiť nejaké ozubené kolieska , že ano, proste bez rozvodov prevodov atď to nikdy nemôže fungovať alebo už niekto vymyslel scifi retardér ?????
retardér náhodou nevyužíva na brzdenie prevodovku a napr. pri automatických prevodovkách svojím účinkom preraďuje na nižšie stupne bez brzdenia prevádzkovou brzdou a tak znižuje rýchlosť.
jedine čo je že niektoré busy majú na to zvlášť spínač ktorím zapnú retardér a nemusíš pri tom šliapnuť na pedál a pokiaľ máš retardér
zapnutý tak znižuje rýchlosť ale musí byť zaradená rýchlosť. Aj v DPB majú pár busov KAROSA s motormi renault kde takto takto funguje retardér.
Reakcia na: VLK #84830:
to všetko viem - ale čo brzdi vozidlo keď nie je zaradená rýchlosť a nepoužívaš prevádzkovú brzdu - čo sa vysunú klapky či čo ?????????????? motorovka môže byť funkčná len keď je zaradená rýchlosť ako potom využiješ silu motora na brzdenie a to iste platí pre retardér ?????????
Reakcia na: VLK #84830:
sú aj retardéry, ktoré sú súčasťou prevodového mechanizmu (ďalšie sa montujú do rovzvodovky alebo na nápravu) a tie už vyžadujú zaradenie prevodového stupňa pre brzdný účinok...
Reakcia na: risko1 #84822:
O aký typ vozu sa jednalo - nepotrebujem interné číslo, je tu aj možnosť, že sa mohlo jednať o závadu na niektorom vzduchovom ventile alebo regulátore - preto uveď typ busu. DÍK

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.