Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: risko1 #84697:
a este jedna DN zo vcera. Na konci Martinskeho cintorina v smere na Suhvezdnu vychadzal VW z vedlajsej ulice a nedal prednost VW iducom po hlavnej.Naraz bol taky silny,ze ten VW iduci z vedlajsej cesty bol odhodeny a letel pomedzi kriky a stromy na prilahle parkovisko kde zdemoloval dalsie zaparkovane auta.Obe DN sa stali v rozpeti medzi 20 a 21 hod. ? ?
Reakcia na: Ike #84696:
vid moj prispevok na vedlajsom fore
Vcera sa na Pasienkoch zrazil Blaguss Avion bus s nejakym inym zajazdovym...
Reakcia na: milannco #84690:
tak tak... ?
zdravím, rád by som upozornil, že na z. Dvory je CP L59 (smer rača) akýsi divný, je tam uvedená o 3 min. kratšia jazdná doba (23 min.) vzhľadom na to že úsek Pionierska - ŽST Vinohrady má byť 0 min. (čo nie je možné stihnúť) ? je to chyba alebo zastávkové CP sú iné ako tie na webe??neviem či je to tak aj na iných zastávkach, videl som to akurát včera na Dvoroch.
Reakcia na: Valec #84691:
Prínos by bol v tom, že by nemusel chodiť schotouschiť do Viedne ? .
Reakcia na: hoppusmark #84687:
Nie. Schotousch si preto, že chceš vymieňať T3 za E6, čiže za technicky zastaralejšie vozidlá. A oháňaš sa tu nezmyselnými argumentami.
Ešte raz sa pýtam: ČO by sme získali tým, že by sme sa miesto T3 vozili v E6? Teda okrem tých výhod, že by sme mohli liezť do vyšších schodov, mohli by sme sa v užšom voze viac tlačiť a mohli by sme sa kvôli zastaralej regulácii pohybovať viac prískokmi?
Reakcia na: hoppusmark #84688:
To čo je za argument že "nemuseli by sme sa voziť v T3". A v čom by bol prínos, keby sme T3 vymenili za E6? ?
Reakcia na: C734.00 #84689:
ja už hej, ale už si nepamätám od koho ?. To bol ten poobedný Samsung?
počuli ste o nehode autobusu pri Senci?
Reakcia na: S499.1023 #84686:
Čo by sme získali... nemuseli by sme sa voziť v T3. Nízkopodlažnosť by sme tým nezískali, to je pravda.. Ale zrejme ju mať tak skoro aj tak nebudeme..
Reakcia na: S499.1023 #84686:
Zrejme si to myslíš odvtedy, odkedy sa diskutuje o náteroch.. Za to, že si myslím, že LBC je otrasný náter, nie som schotousch...
Reakcia na: hoppusmark #84679:
Nebudem to analyzovať. Kedysi som mával dojem, že píšeš dosť inteligentne a k veci. Teraz sa z teba vykľul schotousch par excellence.
Nehovoril som o veku vozidiel ale o ich koncepcii. Čo by sme nákupom vyradených viedenských vozov získali?
Reakcia na: miso1234 #84673:
Neuveriteľné žvásty. To je tak, keď začne niekto zo správnych podkladov vyvodzovať nesprávne závery.
K téme Devínske jazero: lokalita, kde sa nachádza železničná stanica, sa nachádza na území Bratislavy, mestskej časti Devínska Nová Ves.

Dopravné značky D 54a obec a D 54b Koniec obce neoznačujú začiatok a koniec katastrálneho územia obce, ale len oblasť, v ktorej je platí maximálna povolená rýchlosť v obci.

Pre úplnosť, Bratislava má 17 mestských častí a 20 katastrálnych území. K.ú. sú väčšinou totožné s územím MČ, výnimkou je Ružinov (k.ú. Ružinov, Nivy, Trnávka) a Nové Mesto (k.ú. Nové Mesto, Vinohrady).

Domáca úloha: naštudovať hranice mestských častí, tak aby každý poznal, kade vedie hranica jeho MČ 😉
Študijný materiál: Územný plán hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy - Grafická časť - Priestorové usporiadanie a funkčné využitie územia – komplexné riešenie, hranice sú fialovou prerušovanou čiarou (viď legenda):
http://www.bratislava.sk/soubory/700000/4063753%5F2%5F1Priestorove%5Fusp.pdf
Reakcia na: Vladimír #83948:
ozaj a koľko môže stáť (resp stojí) taký hlásič zastávok montovaný do rekonštruovaných električiek a trolejbusov v BA?
Reakcia na: hoppusmark #84680:
este mi prosim povedz ako si dosiel na cislo 16mld. len tak z brucha?
Reakcia na: hoppusmark #84679:
takze navrhujes menit 25 rocne vozy 22 rocnymi? a to je naco dobre? ja viem, ze BA nema na nove elektricky ale naco kupovat viedenske elektricky, ktore by mali velke problemy so zaradenym do beznej premavky v Bratislave...
Reakcia na: hoppusmark #84679:
aby som doplnil to číslo: na obnovu všetkých električiek potrebujeme cca 16 mld. Sk... ?
Reakcia na: Ámos #84678:
Vieš, ono to s obnovovaním vozového parku električiek bude o dosť väčší problém ako s obnovou autobusov alebo trolejbusov..
Ak by sme teraz chceli vymeniť všetky električky za nové, potrebovali by sme niekoľko miliárd korún..
Ak nedokáže mesto obnovovať ani len autobusy, ako dokáže obnoviť električky???

Ináč tieto viedenské električky (ehm..vozne metra) sú síce staršie ako naše T3, ale boli vyrobené oveľa kvalitnejšie, neporovnateľne oproti T3.. Takže zohľadniť len vek je trocha blbosť..
O údržbe ani nehovorím..
?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.