Reakcia na: miso1234 #84621:
Celoročné svietenie je lepšie nielen pre chodca, ktorý môže v diaľke lepšie vidieť prichádzajúce auto, ale aj pre ostatných účastníkov cestnej premávky. Potom by sa to nezneužívalo a nebolo by žiadne "podľa uváženia". A ešte otázka na koniec, to Ti tie svetlá tak žerú z baterky, že to neprežiješ, alebo aký je dôvod?
Tuším aj prerábali nástupiská kvôli širším vozom typu T. A tie E6/c6 dostali pevné drevené lišty pri dverách. Úchvatne to vyzerá. ?
fobust
Samozrejme že na Düwagy sú aj podvozky pre rozchod 1000 mm a myslím si že by sa dali zohnať. Ale tamtie vozy pre BA sú nezmysel. Sú úzke iba 2,3 metra, nevyužívajú profil trate, sú konštrukčne aj morálne zastaralé (výška podlahy je ešte vyššia ako v T3). Sú to vozy ktoré sa vyrábali do roku 1992 (!!!) bohvie prečo a teraz sa ich Viedeň zbavuje. Ale vyradiť relatívne mladé električky je blbosť, preto ich predávajú. Neviem či mali od výroby odporovú stykačovú výzbroj, každopádne boli prerobené (aspoň niektoré) na polovodičove. Ale pmätám si súpravy E6+c6+T+c6+E6. To bola teda jazda...