To obratisko som nemyslel priamo na Trnavskom mýte, ale bližšie ku komplexu Slovany, teda k Račianskej ulici... A to obratisko by mohlo byť vhodné aj pre L50, keďže súčasné obratisko pri Slimáku je malé..
Koľaje neviem kam tam chceš ťahať, ale asi by si to dosť skomplikoval...
To nie je zly napad! Ja by som privital keby tam bolo aj manipulacne obratisko (stacila by jedna kolaj) pre eliny s tym ze by sa dalo ist na vsetky tri smery (Ruzinov, Vajnorska, mesto)..
Navrhujem pri rekonštrukcii Filiálky a zakopaní žel. trate pod zem, vybudovať obratisko pre L68 práve v priestore Filiálky.
Už tu totiž niekdo spomínal, že chýba obratisko v širšom centre mesta, a L68 by to bratisko naozaj potrebovala.
Filiálka je jediné väčšie miesto , kde je to obratisko možné vybudovať, okrem toho tam bude komplex Slovany (2 veže, každá 40 poschodí), ktorý bude asi potrebovať aj lepšiu dostupnosť MHD..
"Pásmový predplatný cestovný lístok môže byť použitý do prvej zastávky nasledujúceho tarifného pásma. " (prepravny poriadok) - znamená to, že teoreticky môžem ísť na električenku až na zastávku Horný dvor (prvá zastávka 3.pásma)?
no to netusim ako to s tymi vozmi bude... ale tak asi sa nepredpoklada ze Slovak lines bude chciet prevadzkovat nejaku linku 58 ako RegioBus a taktiez si neviem predstavit nejaku linku z Cataje do Reci ako CityBus v podani DPB ?
Lenze na L53 by to potom chcelo ine vozy. Predpokladam. Totiz, v koncepte BID je priklad CP a ako priklad dali prave linku s trasou ako ma 53, akurat ze v cislovani primestskom. Preto predpokladam ze ta linka bude od marca ako primestska (RegioBus).
Ok. Ja už sa fakt snažím,ale beh po brigáde kde 8hodín behám so 100kg vrecami alebo stáť na zastávke takých 15min neni príjemné keď sa ledva držím. Čo sa týka spojov asi zlepšenie situácie prinesie už len nákup nových vozidiel a navýšenie počtu šoférov. Lenže to už všetko nejde cestou šetrenia. Už treba investovať aj. Máš to to isté ako s počítačom. Nemôžeš čakať,že ti PC s 256Mb RAM bude ťahať dnešné hry alebo neviem aké grafické programy. Ak chceš tvoriť a poskytnúť kvalitu tak musíš do toho vraziť peniaze. Samozrejme, že za kvalitu sa platí a ja by som aj za terajšie služby si priplatil v pohode na električenke lebo za 790sk cestovať neobmedzene v 1.pásme je luxus. Čo som si tak počítal tak pri uplatnení zľavy,doba tri mesiace,cestovaní len v pracovné dni a 2x denne na dobu 30min tak by ma to vyšlo na 1080sk. A teraz ešte rátajme do toho aj 4 cesty cez víkendy na 30min, tak to je 1512sk. Takže študentská električkenka keby aj stále 900sk alebo 950sk na tri mesiace tak furt by sa rentovala. DPB robí tuto chybu lebo prichádza o mastné peniaze. Ešte som pomlčal o cestách nad 30minút a aj cetách tak 8x denne.
no mohli by sa so SL dohodnut na natere, s tym ze by tam bolo nejaky iny decentny motiv (farba by ostala tmavocervnea) a namiesto Slovak Lines by tam bolo trebars "Bratislava" a na cele "city"
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk