Reakcia na: 810zssk #83989:
Hlavne, že v prípade cestovania 128-kou na krátku vzdialenosť alebo ak v prívese nie je žiaden bicykel, závozník "núti" cestujúceho nastúpiť s bicyklom priamo do vozu (na miesto pre kočíky)...NÁVRH POKUSU
Myslím, že za zváženie by stálo, keby sa pokusne cez víkendy umožnilo cestovať bicyklom na vybraných linkách za dovozné 22,-Sk/jazda.
Vodič by bicykel mohol odmietnuť prepraviť, len keby napr. už bol vo vozidle kočík. Ako adepta na takýto pokus vidím napr. linku č. 5 (hlavne kvôli Krasňanom a Rači), skúste navrhnúť ďalšie linky.
Beus
- Pod pojmom "riskantná jazda", vnímaná cestujúcim, sa zvyčajne rozumie nie prekračovanie MPR, ale skôr ostré manévre, prudké rozjazdy a brzdenia, neplynulá jazda, pričom sa dá jazdiť aj rýchlo, a pritom udržať v cestujúcom pocit bezpečia. Tú riskantnú jazdu by som skôr riešil výchovou vodičov k tomu, aký manéver je ako vnímaný cestujúcim, a tiež dopravnou kontrolou zameranou na techniku jazdy a nie na blbosti, lenže to by sme si museli tých dopravných kontrolórov najprv vychovať...;-)
- Nočné električky: Prečo len v dňoch pred pracovným voľnom? Udivuje ma, že v takej Prahe to ide, aby jazdili električky po celú noc každých 20 minút, a u nás nie... ak, tak plnohodnotné nočáky, a poslať traťovákov a energo na školenie do Prahy, že ako sa dá robiť údržba bez väčšieho obmedzovania premávky
- Trasy nočných električiek: Skôr by som uprednostnil trasy vychádzajúce z hlavnej stanice, aby nadväzovali na všetku ostatnú nočnú dopravu, a nerozbíjal sa zasa prestup. Teda (asi) N1, N3 a N8, a aj na Vajnorskej by som radšej videl elektrickú trakciu, a N53 by mohla byť len prípoj k N2 na Zlatých pieskoch, podobne ako N56
Poznámka: N1 by nijako nebola vyjazditeľná do 50 minút, preto by si pýtala 2 vozy, a aj vďaka tomu by som ju radšej viedol z Obchodnej cez SNP a nábrežie, obslúži toho viac
Howgh, očakávam konštruktívnu kritiku