Reakcia na: _ERIC #83920:
Tak to potom by sa vlastne nemali montovať transparenty do žiadneho voza, keďže každý raz dožije, transparenty sa vymontujú a dajú do iného voza ? .Nie si náhodou nejaký pohlavár od smradobusárov? Tí totiž používajú podobný argument pre nemontovanie akustických hlásičov do generálkovaných a zacharizovaných vozov - s ohľadom na predpokladanú životnosť vozidiel sa to nevyplatí. Pritom majú na voze transparenty za pol milióna ale dať ešte pár desiatok tisíc za hlásič sa už neoplatí. A taká vlastnosť hlásiča, ako demontovateľnosť in zjavne unikla ? ? ? .
ivanbuto
Len pripomínam, že primátor vo volebnom programe hovoril o zahusťovaní intervalov, a že jeden z dôvodov poklesu podielu MHD na prepravných vzťahoch oproti IAD je práve znižovanie výkonov od 1989 (koniec koncov, opakovane to konštatuje aj územný plán, ktorý nedávno schválilo mestské zastupiteľstvo). Jedna vec je nejaké zefektívnenie a optimalizácia (viď prelinkovanie v Petržalke), ale to, čo tu teraz hrozí, že sa budú kvôli nedostatku vodičov riediť intervaly, je naozaj na zaplakanie.
Mňa by skôr zaujímalo, aké majú kompetntní plány na to, aby sa mohli postupne ZVYŠOVAŤ výkony MHD?