Reakcia na: philips #83911:
Jedným z parametrov kvality MHD sú aj intervaly spojov, t.j. že ten cestujúci má nejakú hustotu intervalov, aj keď tie vozy povedzme nechodia vždy plné. Pokiaľ tu budeme stále riediť intervaly, tak je to naozaj cesta k úpadku a k znižovaniu kvality MHD, a v celkovom dôsledku to ľudí len vyháňa z MHD preč.Len pripomínam, že primátor vo volebnom programe hovoril o zahusťovaní intervalov, a že jeden z dôvodov poklesu podielu MHD na prepravných vzťahoch oproti IAD je práve znižovanie výkonov od 1989 (koniec koncov, opakovane to konštatuje aj územný plán, ktorý nedávno schválilo mestské zastupiteľstvo). Jedna vec je nejaké zefektívnenie a optimalizácia (viď prelinkovanie v Petržalke), ale to, čo tu teraz hrozí, že sa budú kvôli nedostatku vodičov riediť intervaly, je naozaj na zaplakanie.
Mňa by skôr zaujímalo, aké majú kompetntní plány na to, aby sa mohli postupne ZVYŠOVAŤ výkony MHD?

Ámos
http://www.dpb.sk/vyrocna/r2006/vs_2006_sprava_individ.pdf
Ja neviem, ale na zaklade tychto informacii, DB nema priestor na rusenie spojov... neustale sa robi menej vzkm resp miestove km vozne su plnsie, priemerna obsadenost dosiahla 97.5 miesta. Ci mestu vadi, ze DPB vozi viac ludi???
Samozrejme, ze su rezervy ako vylepsit grafikony a naozaj taka 38 nema opodstatnenie [k petrzalskemu cintorinu bus ani nechodi, preco teda v Krematoriu niekto nemoze prejst 70 metrov]