Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ik #82541:
Dobre, ale v hoppusmarkovom prispevku ide o sumu 197milionov len za vypracovanie projektovej dokumentacie, ak som to spravne precital v tuto neskoru hodinu. ?
Reakcia na: hoppusmark #82534:
No, ale nezabudni, ze medzi Safkom a Bosakovou je Stary most, ktory sa bude tiez prerabat a ma uz 120 rokov, takze to velmi lacne nemoze byt.

Zeleznice sa zaviazali mestu vybudovat do roku 2010 usek od Janikovho dvora po Bosakovu a do roku 2015 by mal byt postaveny aj tunel.

Takze zatial to vyzera tak, ze elektricka by mala byt hotova do roku 2010, ale este nas moze vselico prekvapit.
Reakcia na: Ike #82517:
Tak tú dodatkovú tabuľku som si ešte nevšimol. Kde to je napríklad?
Reakcia na: 810zssk #82470:
A načo by tam potom ostalo to druhé ZV
810zssk: a co takto elinu zakopat a pre auta urobit na povrchu kruhac?
Reakcia na: pepke #82519:
Ketelec je tuším nejaký stavebný dvor (betonárka, či ký fras) - neviem isto, išiel som tade dva razy - naposledy pred nejakými piatimi rokmi.
Reakcia na: 810zssk #82532:
no zakopanu krizovatku som este v zivote nevidel...
Reakcia na: hoppusmark #82534:
a bude to trvať rok a pol, takže kým sa to ešte postaví, máme to hotové možno za 3 roky.. A aj to len po Bosákovú.. ?
http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=3111

Tu už niekomu fakt asi d.be? 197 mil. bez DPH na ten blbý krátky úsek zo Šafka po Bosákovu???? Mám pocit, že niekomu z toho pôjde minimálne 50 mil. do vačku... ☠
Reakcia na: 810zssk #82532:
Centre
Reakcia na: hoppusmark #82531:
Ved ja som prave pisal o zakopani celej krizovatky, nie o podjazde - teda to co je teraz hore by slo dole! (ja viem ze je to nerealne, ale to som pisal uz v prvom prispevku)
Som presvedceny ze zakopanie elin by tam malo minimalny efekt. Ked zakopavat, tak v cente.
Reakcia na: 810zssk #82492:
Rozmýšľaj.. Zakopanie ciest neznamená, že na povrchu potom budeš mať už len zelenú trávu na hranie golfu....
Totiž autá nejdú na Trnavskom alebo Račianskom len na jeden smer, ale oni potrebujú aj odbočiť! A na toto potrebuješ viesť zvlášť pruhy aj na povrchu! Proste ty môžeš zahrabať pod zem 2 pruhy, ale minimálne jeden v každom smere musí zostať na povrchu, aby tie autá mohli odbočiť aj do iných ulíc...
A medzi domami na Šancovej máš dosť veľké obmedzenie, tam ti to nevyjde spraviť 1+2+2+1, takže pod zem by si mohol dať iba 1+1, a to by zas nemalo žiaden účinok...
Ale električka ide len v JEDNOM smere, takže tam takýto problém nie je... Takže tam ti stačí zahrabať koridor pre električky v šírke dvoch koľají...

Okrem toho električka môže ísť pod zem vo väčšom sklone, takže ti stačí kratšia rampa, po ktorej tá električka pod zem bude vchádzať..
U IAD a autobusov musí byť tá rampa oveľa dlhšia!
Reakcia na: Själavrak #82526:
DPB sio prenajme vozidlá od súkromných dopravcov.. Tak to bolo v novinách, že to povedal Cílek alebo Záhradník (podľa mňa je to blbosť, budú sa škrtať grafikony)..
Reakcia na: Själavrak #82526:
Preboha len to nie! Zrusenie elektrickovej ale aj trolejbusovej dopravy by bola fatalna chyba, to sa nesmie dopustit!
Reakcia na: N/A #82522:
Ze Solarisy odstavili v maji, ale v 1214 (Solarise) je vycapena schema nocnych spojov (novych)
Reakcia na: Ike #82523:
Standardne ked je tam len bus plati (ako som pochopil z vasich prispevkov) ze je to len pre MHD. Potom to tu bolo zle napisane.
Čo sa bude diať v septembri ak DPB nezabezpečí dostatok autobusov a šoférov? Pripadá do úvahy v prípade veľkej krízy preda trolejbusovej trakcie alebo električkovej s vozidlami a zabezpečovanie prevádzky niekym iným? Za získané peniaze by sa tak obnovil autobusový park, poprípade ak by sa predávali eliny tak aj trolejbusový. V tomto štádiu už je všetko možné.
Reakcia na: Solider #82442:
Dosť o tom pochybujem, keďže argument o zatuchlom podchode ti kompetentný útvar neuzná. Navyše ten priechod tam ani nie je kde umiestniť.
Reakcia na: AAA #82520:
Vyjadrovať sa môžu, to však, bohužiaľ, neznamená automaticky, že sú kompetentní. Zopakujem, že toto tvrdenie platilo pre trolejbusy odlišnej konštrukcie (typicky 9Tr vs. ŠM11). Obávam sa, že 14Tr nevydrží o nič dlhšie, než ekvivalentne stará a ekvivalentne udržiavaná Bxxx. A v prípade trolejbusov priamo stavaných v autobusových karosériách pre dlhšiu životnosť žiadny dôvod už ani neexistuje a, naopak, z mnou uvedených dôvodov je životnosť niektorých komponentov výrazne kratšia.
Reakcia na: 810zssk #82518:
hm, asi neovladas predpisy.... ziadna znacka nevymdzuje konkretny druh, od toho su dodatkove znacky a tvoj pripad by vyzeral asi nejako takto

http://artpad.art.com/gallery/?jm21pamk648
(skip to end)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.