Napríklad, keď idem električkou na PKO, ktorá má prísť 3 minúty pred odchodom L 30, električka 2 minúty mešká, 30 príde na zastávku s náskokom 1 minúta, vodič vidí, že mu bežím do voza, no zavre mi pred nosom a odchádza stále s náskokom, pričom najbližší spoj ide o 20 min. Je podľa teba to utečenie L 30 správne?
Nerozumieme si. Ja Ti predsa nevravím, že máš každého na každej zastávke čakať. Z praxe dosť dobre viem, že bez ohľadu na linku, spoj, čas odchodu a mieru meškania národ dobieha vždy a všade. Ani ten vlak s odchodom o 12.00, ako si správne napísal, nebude čakať na mňa do 12.05.
Lenže ja hovorím o inom, aj celá debata je o inom. Ak ja vystupujem z vlaku, ktorý má príchod o 11.55 do vlaku, ktorý má odchod o 12.00 a ten prvý má meškanie, tak ten druhý vlak ho bude čakať aj za cenu, že sám zmešká. Preto je mi nepochopiteľné, že nie nejakého zabudnutého jednotlivca, ale električku plnú ľudí odignoruje vodič odídením zo zastávky, na ktorej na ňu mal naväzovať.
Re #82135 risko1: Občasným vyčkaním pol minúty na prestupujúcich (nie dobiehajúcich!!!) cestujúcich si ohrozuješ bezpečnostnú prestávku? To je prestoj 30min. raz za štyri hodiny a jedine za ten Ťa môže policajt crčkovať. Rozhodne nie za nejaký vyrovnávací čas nejakých 7 minút...
Re #82136 risko1: Nie som zamestnancom vašej dopravnej firmy, ale pokiaľ je u vás povinnosť dodržať včasný odchod z východzej zastávky nadradená povinnosti vyčkať na prestup cestujúcich, tak pracuješ vo veľmi divnej firme. V našej firme by som rozhodne vodiča za vyčkanie cestujúcich pochválil.
Pre boha ved to je uplne iny druh paliva a je dostatocne zabezpecný a podla mna aj prepracovanejsi system. S499.1023 jasne povedal, ze pri poziari zhorelo vsetko do tla okrem tlakových nádob! Z hladiska bezpecnosti Ti moze byt jedno aké palivo Ta pohána, ci ides na CNG, naftu, elektrinu, repku alebo pre mna za mna aj na mrkvu. Omnoho dolezitejsia je konstrukcia vozidla, jeho UDRZBA a STAROSTLIVOST o voz.
Na Solarise nefungoval ventil a mas pocit, zeby ten autobus snad vybuchol? Akurat bol zivnou podou pre ohnik. A koniec koncov poziar sposobil skrat na elektroinstalacii. Takze nekvalitna a pripadne zastrarala elektroinstalacia od ktorej uz zahorelo kopu autobusov Ti strach nerobi, ale palivo ano?
?
Stačí si prečítať nový článok v SME o inštalovaní kamier na križovatkách(kamerový dohľad), kvôli tomu, aby sa mohla riadiť doprava a "chudáci" v autách nemuseli náhodou čakať na semafore..
Prečo sa ale kamery neinštalujú napríklad na také Trnavské mýto, kvôli tomu, čo som písal nižšie, alebo jednoducho kvôli bezpečnosti ľudí, cestujúcich v MHD ?
Opäť jasný dôkaz, ako magoriát preferuje IAD pred MHD..
Mesto si musí svojich obyvateľov aj nejak vychovať.. Už dávno mala byť spravená kampaň, ktorá by mala mať za cieľ zvýšiť bezpečnosť v doprave v meste.. Okrem toho na takom Trnavskom by sa dali v pohode spraviť plné zábradlia tak, aby ľudia vôbec nemohli prechádzať cez koľaje.. Samozrejme by museli byť celodenne funkčné aj eskalátory v podchode a mohli by sa aj nainštalovať kamery, aby ľudia zábradlie neničili atď..
Takže určitú časť viny má na tom aj mesto...
Alebo existuje aj zábradlie pred zastávkou tak, aby nemohli prechádzať ľudia cez cestu tesne pred zastávkou a autobus sa tak mohol rozbehnúť.. A kde máme v Bratislave takéto zastávky? Nikde...
Ja tiež. Vždy je lacnejšie platiť 800 za kvalitnú, fungujúcu MHD, ako kupovať auto, platiť poistky, parkovanie, a všetko s tým spojené...
Ale za tú MHD, čo je tu teraz, mi bolo ľúto zaplatiť aj tých blbých 370 Sk, či koľko to je..
Ja som to hneď vedel, že to s tou obnovou vozového parku sú len a len sľuby, a preto som tohto primátora nevolil... A napĺňa sa presne to, čo som očakával... ?
Kedysi (na starom softe) tam bol aj kurz, v tvare LxxxKyy Pzz (Linka, Kurz, Pásmo), ale v novom softe je pásmo už 3-ciferné, takže sa nezmestilo, a nazýva sa už Zóna, preto to Z namiesto P, Kurz sa už (na škodu veci) nezobrazuje. Takže to Z si odhadol dobre, je to pásmo.
Samozrejme, že nemá zmysel čakať dobiehajúcich niekde na električkovej trati, kde je združený interval 4 minúty. Ale DP a mesto by to mali vlkom nejako verjne vysvetliť, prečo sa na nich v takýáchto prípadoch nebude čakať.
A k NAD v Cíferi. To je celé blbo vymyslené. V Prahe sa NAD na takéto výluky nezavádza a nikto nep94uje. A ak je to NAD pre chromých, čo fakt nevládzu tú jednu zastávku prejsť, tak to malo mať interval 30 minút a jazdiť až na Komisárky.
to mas pravdu, zalezi to od vodica a konkretneho pripadu... no myslim si ze napriklad spoje napajajuce sa na elektrickove radialy by sa mohli navzajom cakat...
uvediem priklad... dojde 5ka do Race na Detviansku... 90% ludi co vystupi ide na vychodne... vsetci zacnu bezat na 56 stojacu na Cachtickej... ta zavrie dvere a odide... pritom cca 1km odtial stoji 15 minut na zavorach ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Beus