Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Emo #82025:
Ja som mal len jedinu skusenost zlu zo SL... a to bol asi pripity vodic... posledny spoj SC-BA asi 6x neuspesne predbiehal kamion, pricom zabudol odbocit do Bernolakova, na co ho upozrnili cestujuci a nakoniec tam zabocil z druhej strany... a potom radil bez spojky alebo velmi zle ju pouzival... mal novy SOR
Reakcia na: Martin Fundárek #82018:
Uvediem dnešnú skúsenosť: autobus Slovak lines Malacky - Bratislava, príchod do Ba podľa CP 20:25, reálne už 20:19. A podľa tej jazdy myslím že to ten vodič robil naschvál. Neustále sa hnal (okrem niektorých úsekov, kde bola predpísaná 40, tam išiel predpisovo treba uznať) a čo mi hlavne vadilo, že sa tlačil na všetky pred ním idúce autá. ?
Dnes bola na TV BA dlhšia reportáž z tej prezentácie a hasenia požiaru v Petržalke. Pýtali sa hasičov, že ktorý autobus je nebezpečnejší v prípade požiaru.. Hasič na to, že jednoznačne plynový! pretože môže nastať výbuch a neviem ešte čo...
Takže neviem, či je zrovna rozumné aj naďalej kupovať CNG busy... ?
Reakcia na: Martin Fundárek #82020:
Na toto Ti neviem odpovedať, ale pravdepodobne nejaký konkrétny medveď ktorý má aj meno, na príčine bude, ale fakt neviem ktorý 😉

Re #82017 Valec: On je tam dokonca udomácnený už pekných pár rokov 😉

Re #82014 risko1: Ešte Ťa doplním - ráno sa vodič predsalen o nejaké drobnosti starať musí - kolové šróby, kontrola a doliatie vody, a možno aj olej, to neviem, no minimálne vodu ráno dolievajú určite, aspoň na Karosách 😉
Reakcia na: Martin Fundárek #82020:
udajne sa to skusalo aj na 1.DPA ale vraj sa to neosvedcilo (dovod nepoznam) vyzva pre fefe18 Ty si tu dlhsie,vies dovod preco to neslo??? A inak lebo medved na styri je zips
Reakcia na: Martin Fundárek #82018:
Ono ak si to vezmes,ze z poslednej a aj z predchadzajucich zastavok odisiel presne podla stanoveneho CP,tak potom mi vychadza,ze je zle nacasovany posledny usek teda prichod do ciela z posledne zastavky
Reakcia na: risko1 #82014:
A prečo to nejde aj na iných prevádzkach? Lebo medveď?
Reakcia na: Beus #82015:
neopakuj
Ad náskoky u SADistov - treba sa sťažovať. Najprv na podnik, a keď sa to opakuje, na kraj (porušovanie prepravnej povinnosti - zákon 168/1996, § 8, ods. 2: Dopravca má prepravnú povinnosť (§ 4 ods. 2) voči každému cestujúcemu, ktorý sa chce prepraviť do zastávky na autobusovej linke a ktorý je v čase odchodu autobusu podľa cestovného poriadku na zastávke pripravený nastúpiť do autobusu.)

Je bohužiaľ bežnou praxou, že cestovné poriadky nezodpovedajú reálnym časom jazdy - buď sa časy opisujú rok po roku snáď ešte od boľševika a neberú do úvahy pravidelné zápchy (Pezinok, Patrónka), alebo sa časy predlžujú spojom jazdiacim aj cez víkend a cez víkend sú zbytočne mäkké.
Reakcia na: Beus #82015:
Takže na 3.DPA dorazil západný štandard. ?
Reakcia na: risko1 #82014:
Hehe, napísali sme obaja približne to isté, a ešte aj skoro v tej istej sekunde 😉
Reakcia na: Martin Fundárek #82012:
Napr. na 3.DPA to majú vyriešené tak, že na ukončenie služby majú platených 10 minút od príjazdu do vozovne, a vodič nechá autobus na kanáli alebo pred ním, kde sa o jeho dotankovanie, popoťahovanie po kanáli, revíziu, a odstavenie už postarajú manipulační vodiči 🙂
Reakcia na: Martin Fundárek #82012:
Zaujimave je na Tvojom fantastickom navrhu,ze je priam genialny. Vo vozovni Kraksnany to maju vyhutane a funkcne uz niekolko rokov (potvrdi BEUS) vodic ma na ukoncenie 5min a nestara sa absolutne o nic,vojde do vozovne,odstavi vozidlo pred dielnu (RK) zbali si vystroj aj svoje svestky spolu s uvarenymi v.. a r... a odchadza domov. O vsetko sa staraju ukladaci,dolievaju vodu,olej,naftu,prejdu RK,zametacov,umyvarku a odstavia to na beton (stojanku),rano vodic sa taktiez nestara o nic,nastartuje a odchadza.
Reakcia na: risko1 #81929:
ale ja som nehovoril, že vozidlá treba umývať každý deň aj zvonku.. Ja som hovoril len zvnútra.. ?
Reakcia na: risko1 #81929:
Ďalší dôvod na to, aby sa služba nepočítala podľa CP, ale podľa skutočného odstavenia vozidla, ako tu už niekto navrhoval.
Iný variant riešenia by bol, že vodič len doleje olej a vodu (tam by fronty byť nemali), kým na umyvárku a pristavovanie vozidiel by bola vyčlenená špeciálna služba. Ale keď nie sú vodiči ani do terénu, je to neschodné.
počujte, hlavná AS v BA je Mlynské Nivy??? Lebo zajtra cestujem a je tam napísané len Bratislava, AS.... tak neviem. Vďaka za odpoved.
Reakcia na: Mike #82008:
Po dlhom čase prídem na chvíľu do BA a už musím byť nasratý ? Tak ho mali otvoriť? Či bolo by to náročné, či sa také niečo napríklad nedá?
Reakcia na: intony #82007:
No tie betónové panely v ktorých bola tá trať položená možno boli rozbité a zvetrané, v najhorších úsekoch boli aj vybrané (okolo výhybky pred vozovňou) ale v princípe to bol stále zvršok zatvorený.
Taká bezvýznamná otázka do vetra: Z akého dôvodu bude zrekonštruovaná koľajová trať medzi Vinogradmi a Kraksňanmi so zatvoreným zvrškom, keď doteraz bola s otvoreným?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.