Bon-Cu: mam, ale iba v papierovej forme, bohuzial. Scanner nemam k dispozicii, tak ked chces, posli mi mail s tvojou normalnou postovou adresou a ja ti tam poslem xerokopiu (ak to vyjde).
Jo znalci: dnes som mal supravu 7725-26 - to je orgazmus na tom jazdit ! Akceleracia ako F-1, brzdy ako raketoplan, tichy chod ako svajciarske elektricky, no uzas ! Cele sa to sprava ako nove z tovarne ! Aj pedale boli fantasticke ! Tlak na pedale bol PRESNE taky aky by asi mal byt. Tiez mi to pripadalo ako nove ! Nemala niekedy teraz generalku ? Lebo minimalne lak ma novy.
7304: Ano, je uz v Krasnanoch. Dnes som sa skoro vykolajil, ked som sa po nej obzeral. Duplaky z Juraku stoja v Krasnanoch, ak som dobre videl na 1 a 2 kolaji. Teda ak neratam kolaj "historicku". A su tam aj supravy bez reklam. Inak nepremavaju iba solo 6tky, ale aj duplaky.
No a k tomu rozdelenie, co kde bude premavat - K2S budu na com behat ?
Martin Fundárek: je uplne jasne ze treba vyriedit zastavky, ako doplnkovu dopravu by bolo treba prednostne trolejbusy a tam kde to z neakych dovodov nie je mozne, tak autobusy...
K diskusii o metre, Karlsruhe a pod.:
Myšlienka napojiť bratislavskú električkovú sieť na železnicu nie je zlá. Ak však chceme, aby električky plnili v meste funkciu NDS (nosného dopravného systému), uvedomme si, že NDS musí spĺňať dve základné požiadavky, aby bol zaujímavý v porovnaní s IAD:
- musí mať dostatočne krátke intervaly, aby cestujúci nestrácali priveľa času prestupmi z a na doplnovú dopravu (v špičke max. 5-6 min., v sedle do 10)
- musí byť dostatočne rýchla, t.j. musí byť jednak dostatočne odfiltrovaná od vonkajších vplyvov (zápchy, semafory), jednak nesmie zastavovať pri každej vŕbe - mnohé zastávky bude treba zrušiť, v dôsledku čoho sa zhorší dostupnosť električiek a električky stratia charakter obslužnej dopravy.
A tu sa dostávame k problému. Čím túto obslužnú funkciu električiek nahradíme?
- V Krasnanoch uz vraj je 7304.
- 7303 zostane v Juraku
- Linka X2 bude mat cez vikend 9-minutovy interval, v spicke prac. dni 6 minut
- Do Krasnan by mali byt preradene hlavne vozy s reklamami, ale nie Podravky a Tic-Tacy (su na opravach). Ista je suprava 7809+7810. Nemal by ist "konvoj" z Juraku, ale dojazdy zo 4iek a este niecoho (zabudol som) pojdu rovno do Krasnan.
Martin z AA (Prahy)> Co takto tam nasadit vrtulnikovu prepravu? V zivote som v AA (Prahe) nebol ale takyto system by som apon raz v zivote rad videl hehe... Vies co pozriem sa do mapy a poviem ti ci by sa to tam hodilo "Muhehe" (citat Martyk )
---
...asi s tou travou prestanem
Sufus: Těmi zfanatizovanými obyvateli Prahy 6 označuješ i mě? Já podporuju metro, protože na Ruzyni u letiště bydlím 13 let a moc dobře vím, že rychlodráha je jen jedna obrovská lobby. Nemám rád zase fanatiky prosazující rychlodráhu aniž by znali místní situaci nebo jí znali z mapy. Proč chci metro a ne rychlodráhu se tu rozepisovat nebudu, protože to by bylo tak na 20 odstavců. A vůbec tady jsme na diskuzi MHD v Bratislavě.
Podarilo sa mi zistit nasledovne:
Na linke 1 budu tyrystorove TV1, TV8 a (akoze) TV12
Na linke 4 budu Krasnanske K2 - kachny ( ).
Na linke 12 Juracke Duplaky co budu v Krasnanoch.
Na linke 8 budu kacicky.
Na linke 9 duplaky T6.
Na linke 14 duplaky.
Ludia, uz mate info o vypravovani elektriciek z Krasnan? Neviem si to predstavit, hlavne ako to bude s tym prvym tyzdnom... 7 premava, 4 a 9 v spicke zahustene intervaly? To je cudne. Som stasne zvedavy, ako to zvladnu!
Majkl a ostatni, ktori sa chystaju do Prahy: ozvite sa aj mne, mozete byvat u mna (pokial ma Koleje a menzy UK do tej doby nedefenestruju) a pravdepodobne sa vam budem i venovat, pokial nebudem mat prave nejaku skusku... Ozvite sa mailom alebo SMS na +420605113600.
Martyk: jo, huleni je fpoho
Ad integrovana vnutro- a okolobratislavska kolajova doprava: to snad nemyslite vazne, pouzivat v meste namiesto 600 V== napatie 25 000 V, 50 Hz. To by sa dalo JEDINE ak by boli dosledne odizolovane vsetky elektrickove trate od cestnych komunikacii. V podstate by to znamenalo zrusit elektricky uplne a postavit ich nanovo. Ved by nemohlo existovat ani blbe krizenie s trolejbusom. Viete, ake zlozite je len krizenie zeleznicneho a trolejbusoveho vedenia v Presove? A to sa na vychodnom Slovensku na zeleznici pouziva len 3000 V ==, nie ako v Bratislave 25 kV ~~. Dalej: predstavte si, ze sa to uvolni a spadne. Na koho to spadne, ma proste smolu. Navyse, 25 kV "pritahuje"...
Z uvedeneho vyplyva, ze jedine riesenie by bola skutocne viacsystemova elektricka, ale kolko by vyvoj a vyroba takeho vozidla stali, sa nepytajte...
Vcera o cca 14:00 6613 201/8 havarovala s toyotou yaris pred Astrou na prievozkej ulici. Zablokovala celkom krizovatku prievozska-?Martincekova?, asi hodinu tam stala. Mala pokrceny predok pri narazniku a samozrejme naraznik. Ta toyota nieco podobne...
Novinka: 6283, ktory ho hradil ma uz pokazeny vnutorny transparent. Zastavky asi nehlasi uz vobec...
Dnes som isiel 36??, chybala mu tyc na drzanie vzadu..
Cerstvo zhorena karosa 4096 na linke 180 pred Petrzalskou vlakovou stanicou. Ked som isiel pred minutou okolo, prave hasici zmotavali hadice
Uz je tu letooooo
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
d3k0
- V Krasnanoch uz vraj je 7304.
- 7303 zostane v Juraku
- Linka X2 bude mat cez vikend 9-minutovy interval, v spicke prac. dni 6 minut
- Do Krasnan by mali byt preradene hlavne vozy s reklamami, ale nie Podravky a Tic-Tacy (su na opravach). Ista je suprava 7809+7810. Nemal by ist "konvoj" z Juraku, ale dojazdy zo 4iek a este niecoho (zabudol som) pojdu rovno do Krasnan.