Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #81859:
Ale jasné, že im to shitting palace aj s Trescom dobre zaplatia. Ale zober si že si vlk a nie šotouš:
Ideš zo Zlatých pieskov: môžeš ísť Busom L53, kde si cvakneš lístok a dojde Ti pravdepodobne cng vrak, kde je hic, asi si sadneš ale na aké sedačky..., potom môžeš ísť tramvajou, ale pokiaľ Ti zrovna nepríde T3P, alebo také čosi, moc nadšený nebudeš a tiež si tam musíš cviknúť lístok. A potom môžeš ísť na Blagusa z tresca. ideš zadarmo, po Rožňavskej aj rýchlejšie ako bus 53, ideš priamo do mesta, bus je nový a klimatozovaný, nie je ani taký špinavý ani taký dočmáraný ako 27xx, alebo priemerná T3 o druhm vozni ani nehovoriac...
Reakcia na: Ike #81790:
Wow, Zemunská fabrika vydala ďalší slušivý facelift? 😉 Tuším tie ich busy začínajú vyzerať celkom civilizovane 🙂

Ostatní: Ikarbus je nový názov fabriky v Belehradskom Zemune (používaný už dosť rokov), ktorá kedysi vyrábala licenčné Ikarusy IK-110/111 (sólo) a IK-160/161 (kĺbové), ktoré vyzerali takto:
http://www.phototrans.eu/images/photos/big/2/59721.jpg
http://www.phototrans.eu/images/photos/big/0/65494.jpg
http://img147.imageshack.us/img147/1424/p70305251rr.jpg
Fabrika najprv zmenila meno, a potom začala postupne robiť drobné facelifty na tých vozoch - dvere, čelá, a podobne, neskôr prišlo na rad aj hnacie ústrojenstvo, a to čo Ike postol, je priamy nástupca týchto Ikarusov IK-161 po viacerých drobnejších vylepšeniach, no stále na ňom vidno pôvodný rám, aj úpravu podlahy pre veľký motor, ktorá nastala s asi 4. generáciou faceliftov (to už do nich dávali automatiky) 😉 Neviem aké komponenty používajú, takže kvalitu posúdiť neviem, no vyzerajú celkom schopne 😉

Ale aj tak, tie pôvodné Ikarusy boli fascinujúce, jednak designom čela, a tiež zvukom - atmosférický motor RÁBA-MAN, licenčná prevodovka ZF, a náprava RÁBA so zvukom ako naša 6311 donedávna, celé sprevodované do cca 90km/h. Tú tretiu fotku dávam ako ukážku pôvodnej verzie, ktorá mala pred 2. nápravou komín (ktorý počas prevádzky zaslepovali a vyviedli výfuk do diery v plechu dolu, čím voz dostal ešte lepší zvuk 😉 ) Zaujímavosťou je tiež nasávanie v stĺpiku medzi oknami za 1. nápravou vpravo, a aj dovnútra skladacie 4-dielne dvere, ktoré ale neboli rovné ako na Ik280, ale ohnuté rovnako ako karoséria voza, takže museli mať o kus zložitejšie uchytenie, ale výborne to vyzeralo (hoci túto vec nevymysleli ani oni, ani Ikarus, ale MAN niekedy v 60-tych rokoch - http://www.omnibusclub.de/ocm890.jpg)

Škoda že Ik161 už miznú z ulíc miest, Ikarusofilom by som ich vrele odporučil 😉
Reakcia na: klasIK #81589:
velmi pekne video. dakujem
Reakcia na: S499.1023 #81848:
Ozaj a co expresy BNSF (Burlington Northern Santa Fe) ked prechadzaju Texasom, ci Arizonou ? 🙂 Tam bude v lete asi tiez dost teplucko a zeby sa tam Santa Fe-cko zrovna flakalo... 😉
Reakcia na: Valec #81832:
Inak tých tiet tam fakt nejako dosť sedí, teda aj na Olejkárskej na personálnom viaceré, som zvedavý, ako sú pracovne vyťažené. ?
Reakcia na: S499.1023 #81848:
No vo Francuzsku na VRT sa mi nezdalo, zeby za tepluot okolo 30-35 stupnov slo to TGV nejak pomalsie... 😉 Ani sme ho poriadne nestihli zaregistrovat. 😉
Reakcia na: Ike #81830:
ved mozes nastupit, DPB ti zaplati kurz, len nusis podpisat na rok a pol..
Reakcia na: S499.1023 #81865:
prosimta nezhadzuj sa... ked zaplatim viac, mozem si kupit auto a vykaslat na celu mhd... uz som to tu spominal... ja si vazim prirodu, snazim sa rozmyslat perspektivne.. ale ked sa mesto a dpb NIJAK nesnazi zlepsovat mestsku dopravu a OHROZUJE moje zdravie... prepac...

a ano mas vo vela veciach pravdu... ale zhadzuje sa prskanim jedu na vsetky strany a miesto budovania autority na fore posobis ako zakomplexovany obmedzenec... len aby si vedel
Reakcia na: S499.1023 #81865:
Vsak hovorim - pokial by mala firma ziskove linky + ostatne dotovane - vytvarala zisk = poskytla by kvalitu. To DPB nedokaze
Reakcia na: S499.1023 #81863:
Nebola nominovaná.. Ale je to škoda, tiež je pekná..
Vsetko je vec financií,keby DPB dokazal riadne zaplatit ludi,tak by si mohol kazdy den vyberat novych ludi.Ci uz mechanikov alebo vodicov. ☺
Reakcia na: 810zssk #81750:
V tomto prípade možno súhlasiť.
Reakcia na: 810zssk #81748:
Idiot. Však zaplať DPB a dostaneš komfort tiež. Šoférovať nevieš a ekonómii tiež nerozumieš.
Reakcia na: Själavrak #81744:
ČO ide rapídne dolu vodou? Horší riaditeľ ako Cng. už byť nemôže.
Reakcia na: hoppusmark #81741:
Koprivnica.
Reakcia na: hoppusmark #81733:
A ty si chceš nechať BA v polozrúcanej podobe zo sedemdesiatych rokov alebo ako? Však každé mesto sa prirodzene rozvíja. A konkrétne Tri veže sú krásne. Keby som na to mal a keby som chcel žiť v BA, tak si tam kúpim byt.
Reakcia na: 810zssk #81715:
O aké zisky? Si z teaku spadol?
Reakcia na: 810zssk #81716:
Jasné, takže by potreboval ešte väčšiu dotáciu.
Nepochopíš v živote, že príjmy dopravcu sa skladajú z:
1) Cestovného
2) Dotácie
???
Reakcia na: Mike #81709:
Prosím Ťa, aký paradox a aké zadarmo? Si myslíš, že to Blaguss jazdí z dobrého srdca? Však mu to tie centrá zaplatia. Keby nebol BEÚS sprostý, mohol kúpiť pár klimatizovaných busov a jazdiť to sám.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.