Turbo: 2 rozchody na jednej trati by som bral iba ako vec docasnu, na usekoch kde sa neda spravit okamzity prechod na 1435. Tvoj plan totiz predpoklada zas len 2 oddelene systemy, ktore budu akurat zdielat ten isty priestor a budu mat rovnake napajacie napatie... a sirka voznovej skrine 2.8 metra by bola urcite pekna, ale nepovazujem ju za nevyhnutnost... Kapacitu mozes zvysit aj predlzenim supravy (a k tomu potrebujes len papierovu zmenu + predlzit nastupne ostrovceky na rozdiel od technickych zmient v pripade zmeny sirky skrine (co by sice tiez nemuselo byt az tak od veci, ale zda sa mi to takmer nerealizovatelne)

si
Ja by som tiez celkom rad vidiet v BA hybrid medzi elektrickou a zeleznicou, urcite by to slo dosiahnut, aj ked asi stalo by to vela namahy vtesnat prislusne mestske vlaky (elektricky) do premavky na zeleznici, pretoze tratove useky ktore by boli pre takuto dopravu najzaujimavejsie su zarovan aj navacsmi dopravne zatazene (jeden je smer na Brno, druhy na Zilinu), o nieco menej zatazena trat je smerom na Galantu a asi najmenej zatazene su trate na wieden (tato by mohla byt dost zaujimava, ale znamenalo by to vyuzivat az 3 rozne napajacie sustavy), na Hegyeshalom (Madarsko) a na Komarno (tato nie je ani elektrifikovana). Posledne 3 su jednokajky.
Jednoznacne velky prinos by mali trate smerom na Malacky (Brno), Trnavu (Zilina) a Galantu, z tychto smerov dochadza denne dost velke mnozstvo ludi prevazne spojmi SAD
PS: ja osobne som uz napriklad spekuloval aj o zmene trakcneho napajania na 1.5 alebo 3 kV, co by sice po technickej stranke bolo este narocnejsie na realizaciu ako zmena rozchodu, ale malo by to vyhodu moznosti prenasat vyssie vykony cez tie iste prierezy vodicov (TEZ ma trakcne napatie 1.5 kV)