Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #81277:
Pôvodné úvahy boli zachovať toto vozidlo na historické účely. Ja by som ho radšej videl na plyne ?
Inak by ma zaujimalo kedy sa niekto uraci nieco spravit s 1201.. mame nedostatok vozov a oni ju tam maju dva roky odstavenu na dvore..
Reakcia na: 810zssk #81273:
Za veľkokapacitný voz sa dá považovať 18M voz, voz o dĺžke 15M určite nie.
810zssk: ja sa tiez nehadam, ale ked si porovnam nase solarisy a hocijaky klbak tak je v solarise omnoho menej miesta. Na porovnanie Ikarus 280.08 ma cca nieco cez 16metrov cize o meter a nieco viac ako urbino 15, ten dlzkovy rozdiel medzi nimi je teda relativne maly a chcel by som vidiet ako by sa do su15 nacpalo tolko ludi ako do ik280, nehovoriac o tom ze pri kvalite solarisov a supernej bratislavskej udrzbe tu ani zdaleka nevydrzia to co vydrzali ik280, ktore generalku nikdy nezazili. Preto porovnavam tieto dva vozy lebo podla vyjadrenia durkovskeho prave solarisy mali nahradit ik280, aj ked tu sa hovorilo nieco ine.
Reakcia na: 810zssk #81273:
Totiz, nejde ani o kratky ani klbovy voz.. toto medzi je pre mna velkokapacitny voz.
Reakcia na: _ERIC #81272:
Nejdem sa hadat, pre mna velkokapacitne su...
Reakcia na: 810zssk #81270:
ani opity si pod pojmom velkokapacitny autobus nedokazem predstavit SU 15, to uz mozme sa velkokapacitne vyhlasit aj 12 metrove vrakosy ?
Reakcia na: 810zssk #81270:
dovol aby som sa zasmial. to ze sa tam zmasti vela vzduchu a plynu pre mna velkokapacitnost neznamena ?
Reakcia na: No_38 #81269:
Urbina predsa SU velkokapacitne..
Reakcia na: _ERIC #81268:
Mne sa "paci" aj ten vyraz veľkokapacitné. ? ?
Reakcia na: bohush #81267:
"Ekologické autobusy Solaris sa vrátia na linky bratislavskej MHD až po kladnom vyjadrení expertov zo skúšobnej komisie. Doteraz ich nahradili staré, dymiace maďarské Ikarusy."

Ti dementi z bleskoviek nevedia ani o com hovoria. Ako vzdy pisu debiliny. To uz ked si niekto pomyli karosu s ikarusom tak je to fakt hovado. Ved ikarusy jazdili tak isto pred tym ako po odstaveni solarisov a v dymeni sa ani zdaleka nevyrovnaju naftovym vrakosam. kebyze tam napisu Doteraz ich nahradili stare, dymiace ceske Karosy. tak nic nepoviem, ale toto ma dost vyviedlo z miery ?
Reakcia na: N/A #81264:
Vodiči tadiaľ svojho času jazdili aj bez povolenia, aby sa vyhli čakaniu na svetlách. Ale potom pri výjazde postavili betónové bloky a bolo po skratke.
Reakcia na: N/A #81264:
Vtedy to nebolo skolaudované. Takže patričný orgán odmietol dať povolenie na užívanie komunikácie.
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=4842


Toto ma teda pobavilo.Teraz ked uz niesu skoro ziadne zdrzania pri vyjazde z Tesca lamac smer Dubravka.Bohovske rozmyslanie.Nato neprisiel nikto este vtedy ked to bolo potrebnejsie? ?
Reakcia na: S499.1023 #81213:
no hej ale z tohoto mi jednoznacne vychadza ze musis zastavit. Nakoniec, pokial ides tak ako mas tak pred tym prechodom bezpecne zastavis.
Reakcia na: tulenique #81261:
Kdeže??? ? ? ? tak neskoro v noci sa to dá... Vlastne dá sa to aj cez deň v špičke, ale to ťa už musí fest mrzieť život. A koľko z nich prežilo čo prebiehali krížom?
Reakcia na: 810zssk #81260:
Okey. Urcite su useky kde by byt mohla. Ale podla mojho nazoru treba aby mali tie useky dostatocnu dlzku...

O kamikadze chodcoch s tebou suhlasim. Su experti prebiehajuci krizom cez Racianske Myto...
Reakcia na: tulenique #81259:
Nechcem mat v meste 90, som uplne proti tomu. Avsak su useky kde by mohla byt.. predovsetkym vacsina chodcov sa ohrozuje sama svojim kamikadze prechadzanim..
Reakcia na: 810zssk #81252:
Ty si fakt pako !!!

Jasne ze na Prazskej je 90 vela, dovodov je viacero:

a) uz spominany prechod na Sokolskej
b) nie uplne stastne vyrieseny pripoj cesty z Kramarov na Prazsku v smere do Centra
c) v spodnej casti Prazskej su obytne domy, takze kvoli hluku je 60 km/h ovela lepsie ako 90...

A co pises, ze tam dole treba zabrzdit.... Tak znizovat rychlost z 90 km/h na 60 km /h v tiahlej pravotocivej zakrute (nie uplne prehladnej), v mieste kde sa zlievaju tri pruhy na dva a este je to tam mierne dole kopcom je zavarenie si na dobry pruser.

Takze ak znizovat rychlost z 90ky na 60, tak uz v mieste kde sa pripaja cesta z Kramarov (podjazd)...

A na opacnej strane kopca (nad Patronkou) su opat obytne domy, a kvoli hluku je imho dobre tam nedavat 90ku.

Ja stale nerozumiem preco chces mat po meste 90ku... Kolko minut tym usetris ? A kolko chodcov ohrozis ?
Vsak ak sa chces pretekat tak chod na obchvat, tam mas 80 cez den v noci udajne 100.
Na ulice kde su chodci & cyklisti, prip. su blizkosti obydlia jednoducho taka rychlost nepatri.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.