Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
doubleM: Ale ja prave nie som si isty, ci kupa ojazdenych KT4 z DDR je v niecom pozitivna. Ci neexistuje lepsie a aj financne menej narocne riesenie aj perspektivne. Lebo neviem, neviem, ci tie KT4 na nasich tratiach vydrzia moc dlho bez poruch. Hlavne preto, ze nie su uz nove. A toto je tiez realita.
to KLF:moja poznámka o šírke smerovala k tomu, že si to človek ani nevšimne a pohodlne zo zastávky nastúpi.Aj ja by som mal radšej muti-kapacitné vozidlá, ale bohužial vychádzam z reality a snažím sa hľadať pozitíva aj na tom málo čo je.Takže sorry...
doubleM: 🙂 No a to ma byt akoze pozitivne, ze KT4 ma rovnaku sirku ako historicak 104 ??? :)))))) Nemyslis vazne... Inak konska elektricka co premavala v Bratislave mala sirku 195cm. Nebolo by lepsie teda zhanat nejake elektricky podobnej sirky doubleM ? :)))
Prepanajana, ved my potrebujeme VELKE vozne, PRIESTRANNE a nie uzunke banske voziky.
-
All:
ta obhoreta 15Tr je este na Hrobonke, al uz stoji vonku. Zial vonku na vzduchu a kyslom dazdi stoja aj 9Tr a Sanosy... :(((
to KLF:len pre zaujímavosť, určite si videl naše histor.vozidlá 38 a 104, no a keby si si ich podrobnejšie zmeral, tak by si dospel k záveru, že napr.104 má podobnú šírku ako KT4 a nik si to ani nevšimol, ani sa neťažuje.A na koniec za jednu K2S mmôžme mať 20 KT4.
Peter P. A z Filialky sa ako dostali na Raciansku ? Hybridny pohon ? 😉
KT4D vyzerá nejako takto:


© Spectre

Color: Hehe, tulenIQue moze mat taku e-mailovu adresu, ten server ma fakt take meno 🙂

All: Ku kupe ci nekupe KT4 sa mozete vyjadrit v ankete... Som zvedavy na vysledky! 🙂
Myslím, že dohady o KT4-kách sú predčasné, nakoľko mesto nemá investičné prostriedky, za ktoré by ich nakúpili. Cena sa pohybuje v rozmedzí 40000-45000DM. Faktom je, že nám ponúkli 10 zrýchlovačových a 10 s výzbrojou TV3. TeBeCe- každý deň si možeš nafotiť Autoškoly K2 a 2T3, ktoré jazdia s účastníkmi kurzu na získanie vodičských oprávnení na električky. Takže tasme fotoaparáty! Tie 15TrM sú naozaj tu, ako je v novinkách. 6629 bola zložená prvá, ale do vozovne Hroboňova dorazili v poradí 6628,6629-vlastnou silou a 6627 dotiahli nehodováckou Tatrou. Výjazdová trasa bola z Filiálky po Račianskej, Jarošovej, Vajnorskej na Trnavské mýto, kde sa napojili vozidlá na trolejové vedenie. Výrobné čísla sú 12963,12964,12965,12966-rok výroby 2001. Ak dospeje DPB a.s. k dohode so Škodou Ostrov, mali by byť vyrobené ešte 3 kusy 15TrM pre Bratislavu v slede výrobných čísel za touto dodávkou.
:)) heh... no neda mi nezareagovat na ohlasy na KT4 pre BA. "Perfektne udrziavane", "iba o 30 cm uzsia"... Hmmm.... no podla mna Bratislava by nemala byt odkazana na nakup ojazdenych elin, lebo nech uz nam nemci tvrdia, ze akokolvek super udrziavane, podla mna na nich bude vidno opotrebovanost. A co sa tej sirky tyka - no dakujem pekne aby bola o 30 cm uzsia. ;)) To podla mna nie je zanedbatelne cislo ! Ved v nasich elinach je dobry kazdy jeden centimetrik ! 😉
Nie pani... dufam, ze tie KT4 z nemecka sa kupovat nebudu. Bratislava potrebuje NOVE a VELKOKAPACITNE vozne. A ked uz nie je na trebars Astry prachov, tak miesto nakupu KT4 si radsej davajme robit K2S a T3Sky. Myslim ze to stoji za to.
to Meno(nick)::)/Môj milý.Čo sa týka KT4, o ktoré ide, nechápem ťa.Čo prosím rozumieš pod ojazdené!!!
Ide o ponuku perfektne udržiavaných a zrekonštruovaných KT4, ktoré majú pre Bratislavu jednu obrovskú výhodu!!!Dajú sa zapojiť do dvojice a tak pri dodržaní našich predpisov môžu ponúknuť cestujúcim vhodnú kapacitu(napr.linka 5,9...) a pokial ide o šírku tak sa pridávam ku Spectre.
V Košiciach začal jazdiť JEDNOTA BUS NA TRATI ŽEL.ST-HYPERMARKET JEDNOTA
Spectre:
tak dobre, bude aspon sranda, ak ku kasni primontuju drevene dosky pod dverami (vid Wien - U6).
Dnes som pred cca 1 hodinou videl v DNV nakladny vlak na ktorom bola nalozena jedna KT-8-D5ka. neviem ci ich bolo na vlaku viac, videl som iba koniec. mala klasicky cerveno-kremovy nater a vyzerala jazdyschopne. zeby kosice predavali nejake do brna??? vie niekto o tom viac? napiste.
Prečo, vezmi si, že medzi 2200 a 2500 je po stranách rozdiel len 15 cm, čo je zanedbateľné. Stále je to lepšie, ako v Tatrách, kde musia prerábať nástupištia 🙂
Color: pokial si pamatam, tak som uviedol ze islo o ikarus 280 ev.c. 1919. kedze nenavstevujem internet denne (rozumej:nesom na nom zavisly napriek tomu ze ho mam doma a za rozumnu cenu), nereagoval som skor.
A ESTE NIECO:
naaaahodou som isiel tou ospevovanou 7109 dokonca po racianskej. ked som isiel do mesta a zistil som ze akuat vychadza toto spominane vozidielko na trat ako linka 14 tak som teda nastupil a cakal som ako pojde. vobec sa mi nezda ze by isla nejak tichsie, mozno troooosicku a to pri rychlositi pod 35kmh. nevadi aspon som s nou konecne isiel.
A ESTE TOTO:
dufam, ze to nemyslia vazne s nakupom tych ojazdenych KT4 alebo aj KT-NF-8. to radsej nech vlozia nizkopodlaznu cast do K2. (neviem si predstavit vozidla o sirke 2200mm v blave, !!! A vobec to cele by malo byt v rubrike clanky-sci-fi)
Dnes poobede som videl ist cez Kramare dalsi novy trolejbus 15TrM este bez cisla, "nerozbaleny" a s papiermi na sklach...
Presne tak v Halle KT4 vobec nejazdili.
Inak Spectre ta prestavba KT4 nie je jedna, lebo viem este o jednej. Mam to v nejakych papieroch, ktore nemozem najst.
Pre upresnenie infa ohladne električiek typu KT4D z mesta Erfurt(nie Halle)!!!
DPB dostal ponuku na zakúpenie modernizovaných vozidiel viacerých ročníkov od konca 70.rokov po 90.roky.Všetky sú modernizované a vybavené informačným systémom použitelným aj u nás.
Ich cena je (v prepočte na sk) od 500 000-1000 000, samozrejme záleží na roku výroby.Rokovania sa majú uskutočniť v priebehu 3/2001.
ALL: Informácie o KTNF-4 v kocke:
- údajne ide o cca 10 ks tohto druhu električky
- rok výroby 1990-92
- cena v USD 42.000,- (podľa kurzu USD/SKK k 3.3.01)
- prevádzkovateľ mesto Halle NSR (bývalé DDR)
- výzbroj ako u T6 A5
- v NSR prevádzkované väčšinou v súpravách
- v Bratislave by mali byť deponované v DTPE Krasňany

P.S.: "a niektoré kačice (rozumej K2) si môžu spievať - SKONČILI SME JASNÁ SPRÁVA ... ?!"
TeBeCe> Rozumiem tvojim obavam, na tamojsej praxi som pochopil co to je, ale aj ked Milanko V. nebude moc nadseny, pri tom celkovom pocte je +/- jeden typ zanedbatelny.
Juro> "Nizkopodlazne" KT 4 jazdia vo viacerych mestach, vola sa to cele KT-NF-8. Celkom pekne je to popisane na baf.cz/tramvaje (je to aj v linkoch).

All> Nevie niekto, ako to je s tymi okienkami nad dverami v KT4? Mam doma jednu fotku, kde to KT4ka ma, ale na fotkach z toho katalogu, ktory poslali nemci do Dpb su uz bez tychto okienok.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.