Ten nový návrh sa mi pozdáva, ale prvé týždne bude zmätok v číslach.
Re #79538 Ike: A ešte k tomu čo povedal Andy by som rád dodal, že v tomto prípade ani tak nejde o tie úspory, ale hlavne o to, že linka do Čunova by sa pri hodinovom intervale nestihla otočiť, teraz je jazdná doba 29-30 min a to ešte nehovoríme o technologii a dobe obratu...
Re #79538 Ike: A ešte k tomu čo povedal Andy by som rád dodal, že v tomto prípade ani tak nejde o tie úspory, ale hlavne o to, že linka do Čunova by sa pri hodinovom intervale nestihla otočiť, teraz je jazdná doba 29-30 min a to ešte nehovoríme o technologii a dobe obratu...
Ike
teraz vymyslene cisla...
100 ludi ide v N93.. z toho 20 ludi vystupi a prestupi na N91
nebolo by efektivnejsie keby sa N91 zrusila a N93 predlzila do Cunova?
100 ludi ide v N93... z toho 20 ludi pokracuje v tom istom buse do Cunova...
tu nejde o prestup... tu ide o to ze dva busy pri ceste z/do vozovne minu viac pohonnych hmot ako jeden...