Reakcia na: 810zssk #79344:
Podla mna by mohla prist postupne aj redukcia a linka 17 so spickovou prevadzkou i pocas poobedia, alebo linky 8 a 9 - spolocny usek Ruzinov - STU. Mohla by byt 9 presmerovana cez Spitalsku a zrusena linka 14. Linka 11 by s hustejsim intervalom nahradila L3.K tej Petrzalke takto: L95 by mohla kludne koncit na Zochovej a L83 dat cez Mlynsku dolinu na Lafranconi, Rusovsku cestu. (Zastavky na trase: Slavicie udolie, Kremnicka, Zaporozska). Linka 84 by bola presmerovana cez Einsteinovu, zastavila by pri Auparku, a na Mlynarovicovej. Linka 50 z Kosickej na Apollo a Einsteinovu, (pripadne po Viedenskej) na Rusovsku k Matadorke, linka 80 k cintorinu a do Kopcian. L 50 - zastavky: Kosicka, Most Apollo, Pri seci (byv.vozovna), Stary most, (Sad Janka Krala, Div.Arena, Vied.cesta, Vyst., resp. Aupark a Einsteinova), Kremnicka, Zaporozska, ZST Petrzalka, Kup. Matador. K linke 78 tolko: trasa: z Karadzicovej na Dostojevskeho rad a Novy most, Panonsku, Bratsku, Kutlikovu a Starohajsku na Dostih.drahu. Mohla by koncit i pri echnopole, ale urciti ludia nie su schopni odhlasovat, ze tam bude kruh.objazd.
boxcar
V júnovom Vor magazine:
"Od júna 2007 sa pristúpilo k zdraženiu cestovného vo Viedni.
Je to prvé zdražovanie vôbec od roku 2002. Základný lístok bude stáť 1,70 miesto 1,50 Euro.
Od roku 2002 prispeli Wienerlinien k zlepšeniu komfortu týmito krokmi: nákup vyše 60 električiek ULF, ďaľších 150 bolo objednaných. Predĺžila sa linka metra U1 do Leopoldsdorfu.
Na začiatku júna 2007 bol vyradený posledný normálny (rozumej nenízkopodlažný) autobus - na tachometri mal 650 000km. "
-tak neako to bolo písané, spomínalo sa aj nákup nových niekoľko desiatok kusov súprav metra.
to len na porovnanie.
ak sa zdá niekomu článok nerelavantný alebo tak nejako, ospravedlňujem sa. ?