andrej: do ameriky sa tusim robili ikarusy 286. z tych novsich su to 416 a 436 - prave minuly tyzden som si nieco taketo pozeral Zrejme ta 6ka na konci znamena modifikacie pre Ameriku.
to 13sk:
no hej, ale to potom hovori iba o tom, ze vacsina busov je dobrych, ak sa dobre spravia, ci nastavia. Takze chyba bude asi v udrzbe, ci kde nie?
COLOR>na 4808 alias 94/4 som jazdil.Ale 7.6. 14,48-23,08.Lebo 3.6. som mal 4307 v utorok 4849,v stredu 4309,poobede 4310,vo stvrtok 4823 (95/3) a v piatok uz zmienenu 4808.Vikend volny.Dnes doobeda som makl 4505 (92/3).Poobede ma caka 85.Voz este netusim.Inac tazko teraz jednoznacne komentovat vase dohady o tom,aky bus je uplne najlepsi,resp.uplne najhorsi.Lebo ak si postavite 10ks. Karosa 741 trojkovej rady,verte mi,ze ani jedna nebude rovnaka.Co voz,to ine brzdy,plyn,tocna,etc.Napr.dnes rano som mal 4505 a ten vrzgot,co mi prenikal do kabiny...a to som mal este stastie,ze prsalo.Lebo ked je sucho,tak je ramus zo stredu voza este nasobne vacsi.No ale co sa tyka napr.TAM,tak u nich jednoznacne zhoda panuje v tom,ze na vozovke sedia uplne idealne,bezkonkurencne.Aj motor je najsilnejsi.No ked som v stredu mal 4310 na 84/7,tak sa vliekla do kopca za stanicou 2401 na 34 , ale nechal som ju stale predo mnou bez predchadzania,no ale tolko dymu pri tak nizkom vykone...vsak ten bus/2401/ zrejme pozna viacero ludi.Takisto 4808 bola vraj raketa.Potom odisla na P2,vobec netahala,tak ju tam opat dali,opat sa v tom pohrabali a je to o malo lepsie uz teraz.No stav pred generalkou nedosahuje ani zdaleka
ufo: Hmmm, teraz neviem, ci sa to tam dostalo omylom, alebo co... Tie sedadla ma fakt iba 1509. Odkial mas info, ze motory v 4800 az 4811 su madarske? Mozno je to nejaky licencne vyrabany MAN v RABE. Koniec koncov, aj Ik280 mali takto licencne vyrabane MANy a oznacovali sa RABA-MAN.
J: no neviem, ale v takej Karose, TAMe alebo Ik283 je nepomerne viacej miest na sedenie kde nemam problem s tym, ze budem mat otlacene kolena o sedadlo predo mnou... tolko k pohladu pohodlia cestujuceho (nehovoriac o tom, ze v ik4x5 (zarucene 435, so 415 nie som si sure) v lete kuria radiatory (minimalne vzadu) ako keby ix niekto za to platil:-)))
Dnes som sa rozpraval s jednou pani, ktorá má 84 rokov a dozvedel som sa, že 14 rokov jazdila na elinách(Ganz,... a potom T2 a skončila na T3) a potom 3 roky na trolejbusoch. Nemal som veľa času sa popýtať toho viac, ale o 3 týždňe tam idem znovu tak niečo povyzvedám.
si: z pohľdu dennodenného cestujúceho I435 a I415 sú najlepšie busy, lebo sú pohodlné. Potom SOR, zaním Karosy, ďalej I280 a I283 a nakonci sú Tambusy- hlavne keď je na 97 nakonci mi ide prdel upadnúť na tých tvrdých stoličkách..
Alcazar: V Úterý se chystám do Brana také a jsem rád, že na Autotecu je vystaven náš pražský Citybus 18m dlouhý. Udělal jsi mi radost. Letos jich dostaneme 12 a už se jich nemůžu dočkat. Ty sedadla, jak popisuješ jsou ve všech pražských Citybusech.
Karosy B961 mají o 3 sedadla víc než Karosy B7(9)41.
V zadu po levé straně jsou přidána 2 sedadla a za posledními dveřmi je 1 sedačka bokem k vozu, jako u starých Ikarusů. http://www.citybus.cz/archiv/502/b961/karosa_b961.htm
V popisoch autobusov Ikarusu 283 je,ze 4508 mala calunene sedacky,nebola to nahodou (a este aj je)1509??? Lebo si pamätam tie davne casy,ked som vymetene pozeral,co robia calunene sedacky v Ikaruse 283 a bolo to na linke 21-dnesnej 97 a tu vzdy robila 1. Cize aj vtedy to musel byt 1509.
A pri Ikaruse 435 seria 4800-4811, som cital ze maju motory madarske -Ikarus,az 2800-2804 a 4820-4824 dostali MANy.
Tak som dneska navštívil Autotec v Brne. Vcelku hojne zastúpené autobusy - popíšem v kocke len to "naj", čo sa týka MHD: Bolo tam vystavené Trollino, síce len krátke, ale je dosť coooool. Trochu je však blbo riešená zadná časť Najviac sa mi ale páčil Karosácky City Bus, interiér je fakt luxusný - také fajnové sedačky nie sú ani v niektorých diaľkáčoch. Z jednej veci som bol veľmi milo prekvapený - všetko pootvárané, ľudia ochotne odpovedali na všetky otázky, no proste parádička. Najlepší pocit som mal jednoznačne za volantom City Busu 18
Celkovo som spravil niečo cez 500 fotiek , z toho z busov je len cca. 20. Ak by mal niekto interes, dajte vedieť...
V Brne majú zaujímavé trolejbusy - neviem presne povedať, aký typ, ale tuším to sú 21Tr. Akurát som ich už nevedel cvaknúť, lebo došli aj pamäťové karty aj batéria
J: Ja by som skor medializoval problem draheho a zbytocneho metra, na DPB by som az tak nenadaval. Aj ked mame v mnohych veciach iny nazor ako oni, predsa len musim uznat, ze sa nam vo vacsine veci snazia vyjst v ustrety a mnohokrat su problemy neriesitelne len kvoli staremu mysleniu na magoriate.
TBC: A co - ved nam tu uz beha Ikarus 2927, ktory je z 2927 a 4896, zadny diel mal donedavna este aj hlinikove listy a ma aj inu farbu Aj ked je pravda, ze ak by spojili 4802 a 2812, tak by boli ine sedadla, okna, niektore farby, atd
Vyhybku na Vazke budu opravovat pravdepodobne az v pondelok...
nezda sa vam ze 4802 a 2812 su tak trosku rozdielne?? bol by to predsa len trochu vacsi rodiel vo vzhlade ako pri spajani dielov z roznych ik280, alebo napr. aj K2...
votrelec - no znechuteny som aj ja, ale myslim ze most skor ci neskor bude...ked sa uz zacalo s pracami a tiez kopu prachov do toho uz investovali...aj ked pravda je ze aj do metra
Ferro: Je mozne , ze Icka vylepuju vodici. Ak si vsimnes vacsina je ich (zatial) vylepena na zastavkach,kde stoji 78-cka(nam. Hraniciarov, Mala scena, AS, Soltesovej, Zimak...)
Co si myslite o problemoch okolo mosta Kosicka. Som z toho dost znechuteny.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
si