Reakcia na: SDX #78665:
pseudodesignprve porevolucne roky bola u nas (a asi v celom vychodnom bloku) explozia zleho vkusu. ak bolo treba logo pre firmu, niekto spustil word a zosikmil/zagulatil daky napis. ak bolo treba nieco postavit, urobilo sa, aj ked to nebolo omietnute. len velmi pomaly sa z tohoto osialu hrozy spamatavame, loga, plagaty, stavby a produkty su pomaaalicky krajsie. dokazom je aj solaris, ktory ma skvely design. naopak, sor (tyka sa aj loga) je este stale na zaciatku 90tych. hmm a pokial ide o produktovy design, ak niekto navhne nieco tak priserne, ako tie hrbate sor, tak to snad nemoze ani fungovat!
Peon
Oceňujem, že L128 už na rozdiel od minulého roka ukazuje na vnútornom transparente zastávky a dokonca tam preblikáva aj "ZASTÁVKA JE NA ZNAMENIE".
Keď som sa cca pred rokom pýtal, prečo L128 len fixne ukazuje linku a cieľovú zastávku, niekto mi tu tuším vysvetlil niečo v tom zmysle, že kvôli možným veľkým meškaniam (nakladanie / vykladanie bicyklov) sa to nedá. Ako to, že zrazu sa to už dá?
Dobré, že tento rok v smere do DNV má už zastávku aj na Šafárikovom nám. - vtedy cez ňu prechádzala bez zastavenia. Ale stále nechápem, prečo v Dúbravke má zastávky blízko pri sebe ("Drobného", "Švantnerova"), nebolo by logickejšie "OD Saratov" a "Damborského"? Ale mne vyhovuje súčasný stav. ?
Zaujímalo by ma, či je na 128-ke využívaná zastávka "Hroboňova". Čo som si minulý rok všimol, vodiči tam ani len nepribrzdili... Neviem ako je to teraz.
Takisto aj pri nočákoch v minulosti pokiaľ viem vnútorné transparenty zastávky neukazovali (keď už denné linky ukazovali) a neskôr už začali ukazovať.
Ozaj, aký náskok (oproti CP) je povolený na linkách? Osobitne cyklobus a nočáky ma zaujímajú.