Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: bobitwo #255073:
Ad Metropolitan - máme tu ďalšieho pacienta čo netuší že vlaky stoja aj inde ako vo východzej a cieľovej stanici? Napr. Morava a južné Slovensko sú v spádovej oblasti BTS a veľa ľudí odtiaľ ho využíva.
Reakcia na: david11 #255081:
7 min. je uz vata, áno, ale zase na prestup je celkom malo nechať 2 min, ako aj v opacnom smere.

Os GA-TT: Hodinova vata, lebo keby boli ine casove polohy (setrnejsie), tak to by sa žiadala dalsia súprava s personálom.
Reakcia na: D555.3008 #255077:
Z tej L66 je problém prestúpiť na L49 či 71? Na čo tam preboha dávať degeše a brutálne oslabovať kapacitu na L49?
Reakcia na: TomJ #255079:
Za mňa je dosť zvrhlé ťahať ešte ďalej tie dízle z NR alebo Prievidze, keď všade máme dráty. No kvôli obehom asi tá Prievidza by to dala. No musela by sa posunúť s odchodmi, aby to dávalo zmysel.
Reakcia na: Joyki #255080:
Stále tam nemusí prísť o 7 min.skôr.keď ti vlak stoji na vedlajšej koľaji. Inak akoro hodinové vaty na obrat OS TT-GA sú luxusné s porovnaním S60 či Rex 60.
Reakcia na: david11 #255067:
Nie, lebo v Galante robi pripoj na Os do Trnavy v 58. minute.
Reakcia na: david11 #255068:
Mimochodom, R55 má na Novom Meste pauzu 45 minút. Prievidzké rýchliky až hodinu. Nedali by sa jedny alebo druhé potiahnuť do Petržalky namiesto S8? Tá S8 má totiž v pracovné dni poobede tú dieru kvôli tomu, že má vložené spoje do Rajky a keďže tam jazdí len jedna súprava, tak by nevyjazdila hodinový interval, ak by išla až na Nové Mesto.
Reakcia na: bobitwo #255073:
Napriklad Novy Ruzinov (len teda by sa muselo UNS posunut ako zastavka nad Parkovu aby si nesiel zbytocnych extra 300 - 350m a posunut zastavku Syslia blizsie ku krizovatke s Parkovou aby sa dalo ako-tak prestupit na L66) + su tam plany, ze sa tie polia zastavaju novou vystavbou. Tusim Yimba ci kto pisal, ze procesy uz bezia.
Reakcia na: bobitwo #255075:
Po uvolneni 30 Tr DG z Dlhych dielov ,mohli by sa presunut na 49na usek Mliekarenska -Grofska niva❓ 49 by sme mohli pecislovat na 46 --Mliekakenska - NUSCH.a 49-- Grofska Niva -Mliekarenska -onkologia 46 a 49 v preklade odchodov /46 v odchodoch dnešnych do cca 21*00/je predsa v plane postavit trolejbusovu trat Mliekarenska Prievozska 🤔 😉
a 66 vhodne skratit / Z mliekarenskej smer G.Niva k nem Ružinov a po Ružinovskej spat na Tomašikovú -okruh/
Reakcia na: bobitwo #255073:
Pod tou lávkou sa akože nezmestia nástupištia? Zo strany od Prístavného mosta.
UNS - tak napr. teraz ak by tam stála S8 tak bez prestupu až do Maďarska. Po vybudovaní zastávky v Petržalke za pár minút do Digital parku či Auparku..
Prečo by nemohli vzniknúť pod nadjazdom na Gagarinke nové zastávky? Načo by chodili peši až k cintorínu.
K Metropolitanom.. teraz bežne ľudia z Moravy odlietajú z BA. Po otvorení 33 nových spojení od Ryanairu a 29 od Wiizzairu ich bude nepomerne viac. Z druhej strany som myslel hlavne na ľudí od regiónu N.Zámkov no z Budapešti kľudne tiež. Aj kopec Slovákov odlieta teraz z Budapešti. Všetko závisí od ponuky. Od B. Bystrice ti idú zase v 2h.takte Urpíny.
Reakcia na: si #255074:
Teraz tam chodí 66 a chodí tam prakticky prázdna dá sa povedať. Ozaj tam treba potom ťahať 24m trolejbusy?
Reakcia na: bobitwo #255073:
volakedajsie plany pocitali so zadratovanim prievozu + mala tam byt aj vozovna a meniaren (z toho vyplyvaju problemy s poklesmi napatia na gagarinke v usekoch ktore su daleko od oboch susednych meniarni a v povodnych planoch mali byt napajane prave odtialto)
no a keby k tomu zazraku doslo, tak ten prestup na UNS na trolejbus ktory ta dovezie blizsie k domu by zmysel nejaky daval... len to sme zas oklukou aj pri objednavke dopravnych vykonov a ochote zo strany magistratu k narastu... akurat ze to nie je pre sudruhov take vonave ako kybel cervenej farby....
Reakcia na: david11 #255072:
Prosím nakresli mi nástupištia pre električky na nadjazde medzi TPD a Starým mostom. A skús sa nad tým trocha zamyslieť, že ako by sa to dalo aj technicky riešiť.

Celý Prievoz - rodinné domy. Kam sa tí ľudia potrebujú dostať? Do Petržalky? Asi ťažko. Na Gagarinku? Majú to bližšie a rýchlejšie pešo ako ísť na ÚNS a odtiaľ cestovať ku Gagarinke a potom dole po schodoch/rampách (musíš vybudovať zastávaku na tom nadjazde) ísť na trolejbusy a šliapať 200-300m na zastávku Cintorín Vrakuňa

Prečo by Metropolitan mal stáť na letisku? Očakávaš nebodaj veľký prílev ľudí z Prahy, či Budapešti, čo by chceli letieť z Bratislavy? Asi ťažko.
Reakcia na: bobitwo #255071:
Električka na nadjazde teraz nestojí, ale mohla by. Aj busy nezastavovali doteraz na nadjazde v Slnečniciach. Teda ešte ani nestoja.. no budú.
UNS- ako to že tam nič nie je? Celý prievoz je čo. To vlaky ani vo Vajnoroch nemusia stáť.. 🙂 tiež okolo iba rodinné domy.
nadjazd Gagarinka - predsa tiež prestupný uzol k nosným trolejbusom.
Prepojka cez letisko k trati 130.. žeby napr. presmerované Metropolitany a časť regio liniek stáli priamo na letisku?
Plánuje sa výhľadovo za Vajnormi prepoj medzi tratami 120-130 čo povymetá tie nové satelitné mestečká..

Jednoducho Bratislavský S bahn. Električka by to doplňovala no tá nikdy nepôjde za hranice mesta.
Reakcia na: david11 #255070:
- Rajka - 0km
- ŽST Rusovce - 6km
- Slnečnice - 6km
- ŽST Petržalka - 4,3km
- Digital park - 1 km (čo tam je v okolí, že po 1 km by vlak musel zastavovať?) alebo lávka pod Starým mostom 1,8km (autobusy tam nestoja, zastávky električky tam nedáš, najbližšia zastávka je pri TPD a to treba šliapať hore kopcom, je to cca 400m, takže aj tam veľmi uniká pointa, prečo tam zastavovať
- ŽST ÚNS - 5,4/4,6km (natíska sa otázka, pre koho by zastávka bola, v okolí nič nie je, iba rodinné domy v Prievoze)
- nadjazd nad Gagarinovou - 1,3km (tiež tam v okolí nič nie je a bez urážky, ale časti ako Prievoz, Hrušov a Podunajské Biskupice, dokonca aj Petržalka nie sú zrovna destinácie, kam chodia ľudia za robotou)
- napojenie na trať 130 (ktorá už teraz je extrémne vyťažená. - km som nerátal.

Natíska sa otázka, aký stroj by tam jazdil, keďže potrebuješ skôr električku, alebo niečo ako bola/je motorová jednotka 810/813, určená na podobný typ trate a kto by to využíval? Tá trať obchádza všetky dôležité dopravné uzly a všetky miesta, kam by si čakal, že sa ľudia potrebujú dostať. Jasne, nejaká klientela sa nájde, ale je to niečo rentabilné?
Reakcia na: Klepeto #255069:
Tu nevieme využiť ani čo v tejto chvíli máme..
Páni zo ZSSK roky nevedia vybaviť ani zastavovanie na stanici UNS.
Za mňa určite v trase S8 dobudovať:
Rusovce - zastávka, Slnečnice-zastávka, Digital park alebo zastávka pod lávkou na Starý most, UNS, zastávka- nadjazd Gagarinova a zastávka Trnávka a spojka cez letisko na trať 130. Tak v roku 2100 by to mohlo byť.. 🙂
Reakcia na: david11 #255068:
Ten vlak by mal svoju klientelu aj na Nové Mesto ak by stál aspoň TIOP Ružinov, ktorý rieši dostupnosť kancelárskej štvrte Galvaniho a nákupných centier.
No TIOPy v tomto meste majú niekoľkoročné meškanie ako aj predĺženia električiek ku ním.
Na tej trase S8 by sa zišla aj tá zastávka na úrovni nadjazdu električky pri Einsteinovej. Teda najrýchlejšia dostupnosť do centra mesta s L3.
Pozeral som či sa náhodou nevylepšilo cestovanie v rámci BA vlakom. Nič nové reps. zlepšenie som nenašiel. Aj vlaky z Rajky čo prídu na N.Mesto celá:22 tak prestup na REX smer Nitra je asi, len na dobrej vôli výpravcu lebo jeho odchod je tiež celá :22. Opačný smer to nie je vôbec vyriešené.
Inak nerozumiem logike vedenia vlakov S8 cez voľné dni 2 h. takt celý deň po stanicu Nové Mesto a cez prac. dni 6h diera 12:22 -18:22 kedy sú vlaky ukončované v Petržalke. V stave, keď sa šetrí a rušia sa celé trate by som to videl skôr naopak poriešené.
Ten CP niekto vytvoril, len aby "niečo" jazdilo po S65 do Petržalky a ďalej do Maďarska no pre žiadne prestupné väzby sa to môže zase zrušiť pre nezáujem zo strany cestujúcich. Pritom by si to určite našlo svojich cestujúcich z Rajky v smere Pezinok či Trnava ak by aj to málo čo tam jazdí bolo načasované k ďalším spojom..
Reakcia na: Joyki #255052:
Tie odchody sa dajú predsa posunúť už priamo z N.Z.
Reakcia na: DueStage #255058:
Najskôr tam pribudne nastriekaný výkričník s rýchlosťou 5km/h. a je to opravené..

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.