Cafte,
dozvedel som sa zaujimavu hypotezu preco T6A5 jazdia na pantograf vzadu. Ze vraj kvoli tomu, aby sa nespinilo celne sklo drueho voza.
dozvedel som sa zaujimavu hypotezu preco T6A5 jazdia na pantograf vzadu. Ze vraj kvoli tomu, aby sa nespinilo celne sklo drueho voza.
COLOR
Isli sme dnes (trieda) na Devin a cestou s5 sme sa viezli s 3515: Velmi dobry voz!!! Jeho prevodovka je uplne uzasna, myslel som si ze ideme stale na jednom stupni, pretoze to vobec nehrkalo a motor som skoro nepocul. "Hlasenie" zastavok ma sice neprekvapilo, ale dost ma zarazilo ze pred zastavkou na znamenie to vyzera asi takto: "Tralalala...Nasleduje...zastavka... ...Prosim pozor, zastavka je na znamenie!". Keby to hlasilo aj tie zastavky tak je to uplne uzasne! Mozno SORu treba vytknut tie stresne mini vetraciky, ale to je detail.
AviBusy: No to je hroza pozerat! K Hypernove pride jeden a dve minuty za nim druhy. Vodic prveho ide za druhym, nieco tam kecaju, vodic prveho si zoberie svoj grafikon a ide sa pozriet na zastavku, ci sedia CP. Samozrejme, odchadza kyvajuc hlavou. Odide (nacas) a ten druhy ide ZASE ZA NIM. Potom som len videl ako pri IKEA vyhodili ludi, zaparkovali, znova si pokecali a otocili to k Hypernove, kde prvy nabral ludi a druhy isiel 5 minut za nim (znova). Asi som to opisal dost chaosne, ale aj to tam tak vyzeralo