Reakcia na: No_38 #77421:
teraz je na Miletičke povolená rýchlosť "až" 20 km/h, lebo trať v dezolátnom stave. Po prestavbe za niekoľko miliónov bude možno možno aj 50, no kým sa vozidlo rozbehne tak na 40, tak bude akurát brzdiť do zastávky...
Beus
Vtedy, keď sa to riešilo, zrejme bola situácia iná, doprava menej hustá, a vodiči ohľaduplnejší... momentálne to tam vyzerá tak, že akonáhle sa CSS prepne do režimu prerušovanej žltej, tak sa všetci nastrkajú tesne ku závorám, vytvoriac tam často tak ukrutnú zápchu, že v priamom smere po Kukučínovej a Račianskej smerom von z mesta takmer nemáš šancu prejsť, a ak náhodou áno, tak len preto, že niektorí z odbočujúcich z Rače doľava zbadali blikajúce priecestie o kúsok skôr, a zastavili "už" na električkových koľajniciach, blokujúc tak oba smery električiek, a nedajbože odtiaľ uhnúť, ešte to bude ukazovať že veď nemá kam
A konieckoncov, prechod z prerušovanej žltej do normálneho signálneho plánu si beztak jednu celočervenú vyžaduje, takže by tam pribudla vlastne len jedna, a viem Ti zodpovedne povedať, že v prípade špeciálneho signálneho plánu pre zavreté závory by tá križovatka bola jednoznačne celkovo priepustnejšia, než s blikajúcou žltou.
A keď už sme pri tom, dokážem si predstaviť algoritmus, ktorý by vedel v ľubovoľnom čase urobiť plynulý prechod zo štandardného signálneho plánu do špeciálneho bez celočervenej (nazad to už môže byť v niektorých momentoch problém, lebo synchrón)
V každom prípade, vyslovujem presvedčenie, že zablokovanie križovatky blikajúcou žltou a vodičmi pred rampami, a potom ešte jednou celočervenou, je rozhodne horšie, než by bolo dvomi celočervenými, a špeciálnym signálnym plánom