Netreba velmi vymyslat, podla mna by v buducnosti stacilo mozno aj pat liniek:
1 Dubravka-ZST Nove Mesto
2 Zlate Piesky-Trnavske myto-Hlavna stanica
3 Raca-Obchodna-Karlova Ves
4 Ruzinov-Spitalska-Karlova Ves
5 Petrzalka-Nam. SNP-Hlavna stanica
1 Dubravka-ZST Nove Mesto
2 Zlate Piesky-Trnavske myto-Hlavna stanica
3 Raca-Obchodna-Karlova Ves
4 Ruzinov-Spitalska-Karlova Ves
5 Petrzalka-Nam. SNP-Hlavna stanica
Dunčo
1 : Dúbravka - tunel - Nám. SNP - Špitálska - Trnavské mýto - ŽSTNové Mesto, 2xT3 (14)
2 : Zlaté piesky - Trnavské mýto - Vazovova - Hlavná stanica, 2xT3(9)
3 : Ružinov - Trnavské mýto - Špitálska - Nám. SNP - Obchodná -
Račianske mýto - ŽST Vinohrady - Rača, 2xT3 (16)
9 : Karlova Ves - tunel - Obchodná - Vazovova - Trnavské mýto - Ružinov, 2xT6A5 (13)
11 : Rača - ŽST Vinohrady - Račianske mýto - Americké nám. -
Špitálska - Jesenského - Nám. Ľ. Štúra, 2xT6A5 (11)
12 : Dúbravka - nábrežie - Šafárikovo nám., 2xT3 (10)
13 : Hlavná stanica - Obchodná - Nám. SNP - Jesenského - Nám. Ľ. Štúra, K2 (5)
17 : ŽST Vinohrady - Račianske mýto - Americké nám. - Špitálska - Jesenského - Nám. Ľ. Štúra - nábrežie - Karlova Ves, K2 (12)
- celodenný interval pre všetky linky 8/8/8//15, aj pre 17
- čísla v zátvorkách za typom použítého vozidla sú počty súprav na prevádzku linky
- prečíslovanie do radu :
1 - 1 - 10
2 - 2 - 16
3 - 3 - 15
9 - 9 - 14
11 - 5 - 11
12 - 4 - 12
13 - 6 - 13
17 - 7 - 17