Reakcia na: SDX #76874:
Linka č. 8 na trase Ružinov - Vazovova - Gaštanový Hájik by nemala úspech. Aj keď by posilnila úsek Ružinov - Trnavské mýto a Vinohrady - Račianske mýto, okrem toho pôjde prázdna. Dôkazom toho bola jej výluková premávka, kedy linka jazdila prázdna. Čo je lepšie, buď aby boli dve plné linky (terajšia 3 a
, alebo jedna prázdna (8). Podľa mňa určite dve linky.Ja by som si to (ešte bez Petržalky) predstavoval takto:
L1: Pri Kríži - Karloveská - tunel - Obchodná - Hlavná stanica
L2: Zlaté piesky - Vajnorská - Vazovova - Hlavná stanica
L3: Komisárky - Račianska - Hlavná stanica
L5: Komisárky - Račianska - Obchodná - tunel - Karloveská - Pri Kríži
L6: ŽST Nové Mesto - Vajnorská - Vazovova - Obchodná - Kam. Námestie - Špitálska - Vajnorská - ŽST Nové Mesto
L7: Gaštanový Hájik - Račianska - Špitálska - Mostová - Nám. Ľ. Štúra - Špitálska - Račianska - Gaštanový Hájik
L8: Astronomická - Ružinovská - Vazovova - Hlavná stanica
L10: Zlaté piesky - Vajnorská - Špitálska - SNP - Tunel - šafko - Špitálska - Vajnorská - Zlaté Piesky
L12: Karlova Ves - Karloveská - nábrežie - šafko - Špitálska - Ružinovská - Astronomická
Technopol
1. Tí ľudia čo idú na prestup na električku vedia kedy im ide a idú tak aby zbytočne nečakali (sám tak chodím na 12) a navše opačným smerom prídeš električkou a hned ti ide 95
2. Ak sa chce niekto rýchlo dostať do iných mestských častí nebude používať prestup na šafku (hlavne v špičke) ale využije 95+ 68/78/96/98 resp 92/95+34/83/84 atd
3.To že je na električkách 12 minutový interval nieje dobré ale neznehodnocuje to žiadnu linku. Keby bol interval povedzme 4 minuty by znamenalo síce že ti na šafku príde hned električka ale z 4/11/12/13/14 by ti tam premavala polovica liniek a ten čas by si strátit na inom prestupe vid dnes napr chcem sa dostať z ružinova do karlovky ujde mi 9 idem na 14 s prestupom na 1/4 do karlovky dorazím o cca 4 minuty skôr ako keby som počkal na dalšiu 9-nu