Reakcia na: Dunčo #76532:
Tebe asi niečo také ako tvrdnutie betónu nič nevraví? Ten povrch čo tam dávajú sa volá tzv. Catterpillar. A ten má určité vlastnosti, ktoré musia byť dodržané a aj po poslednej vrchnej úprave to pár dní musí tvrdnúť. Jedna taká zástavka sa robí aj 2 týždne. Rovnako ako tzv. kasselský obrubník (v BA zatiaľ niečo nevídané) po jeho uložení ešte 2 týždne tvrdne. ? Čo sa týka tej maturity veď aj tak posledný týždeň pred maturitou školu nemáš.
Dunčo
linky s intervalom 4/4/4//7.5
5 - Rača, Krasňany, ŽST Vinohrady, Račianska, Račianske mýto, Americké nám., Špitálska, Šafárikovo nám., nábrežie, Karlova Ves a späť + vložené spoje v rannej spičke v úseku ŽST Vinohrady - Karlova Ves
9 - Ružinov, Trnavské mýto, Vazovova, Floriánske nám., Obchodná, tunel, Karlova Ves, Dúbravka
linky s intervalom 8/8/8//15
2 - Hlavná stanica, Štefanovičova, Floriánske nám., Vazovova, Trnavské mýto, Vajnorská, ŽST Nové Mesto a späť
10 - Zlaté Piesky, Vajnorská, Trnavské mýto, Špitálska, (tam) Jesenského, (tam) Nám.Ľ.Štúra,Šafárikovo nám. a späť
13 - Hlavná stanica, Štefanovičova, Obchodná, Nám. SNP, (tam) Jesenského, (tam) Nám.Ľ.Štúra, Šafárikovo nám. a späť
- kľudne by sa mohla vymeniť konečná 10 (Zlaté Piesky) s 2 (ŽST Nové Mesto)
- Plánované predĺženie liniek 10 a 13 do Petržalky
- vybudovanie obojsmernej trate na Šafárikovom námestí pre 5 a neskôr aj pre 10 a 13