Reakcia na: Petto #76524:
Ako môžu ísť električky minútu pred 32/33, keď v danom úseku chodia skoro každé 2 minúty (a v špičke častejšie než raz za 2 minúty)? Čiže prídeš, počkáš max. 1.5-2 min a niečo ti príde. V prípade víkendu je to max. 4 minúty.A ak čakáš na nejakú konkrétnu električkovú linku, tak si napísal ešte väčší nezmysel, keďže električky majú 12-minútový linkový interval, a T-busy 10, čiže max. raz za hodinu sa môže stať, že by T-bus prišiel minútu po špecifickej linke.
Nauč sa najprv matematiku, a potom od zlosti čakaj 9 minút (počas ktorých ti zdrhnú 3-4 električky, a zakaždým iné)

Dunčo
linky s intervalom 4/4/4//7.5
5 - Rača, Krasňany, ŽST Vinohrady, Račianska, Račianske mýto, Americké nám., Špitálska, Šafárikovo nám., nábrežie, Karlova Ves a späť + vložené spoje v rannej spičke v úseku ŽST Vinohrady - Karlova Ves
9 - Ružinov, Trnavské mýto, Vazovova, Floriánske nám., Obchodná, tunel, Karlova Ves, Dúbravka
linky s intervalom 8/8/8//15
2 - Hlavná stanica, Štefanovičova, Floriánske nám., Vazovova, Trnavské mýto, Vajnorská, ŽST Nové Mesto a späť
10 - Zlaté Piesky, Vajnorská, Trnavské mýto, Špitálska, (tam) Jesenského, (tam) Nám.Ľ.Štúra,Šafárikovo nám. a späť
13 - Hlavná stanica, Štefanovičova, Obchodná, Nám. SNP, (tam) Jesenského, (tam) Nám.Ľ.Štúra, Šafárikovo nám. a späť
- kľudne by sa mohla vymeniť konečná 10 (Zlaté Piesky) s 2 (ŽST Nové Mesto)
- Plánované predĺženie liniek 10 a 13 do Petržalky
- vybudovanie obojsmernej trate na Šafárikovom námestí pre 5 a neskôr aj pre 10 a 13