Reakcia na: intony #76486:
Práve preto pozerám na ten interval 4min pre L5 ako puk lebo máš tam aj L7 takže preto som mimo z toho. A L4 v akom intervale plánuješ? Nebolo by to potom so 7 keby mali obe 4min interval moc? 8minútový pre obe linky by bol v pohode. Ja som skúšal tiež nejak spaviť tie spoje a vždy mi vyšla jedna linka so 4min intervalom popri zvyšku čo mal 8min. Nedali by sa spraviť eliny tak, že niektoré by mali 5min (tie exponovanejšie) a niektoré polovicu, čiže 10 (menej využívané) alebo 4min a 8min, 6 a 12min? ?

SDX
L1 - Hlavna stanica, Obchodna, Namestie SNP, Safarikovo namestie, Petrzalka
L2 - ZST Nove Mesto, Vajnorska, Trnavske myto, Vazovova, Hlavna stanica
L3 - ZST Vinohrady, Racianske myto, Obchodna, Namestie SNP, Spitalska, Trnavske myto, Ruzinov
L4 - Zlate Piesky, Vajnorska, Trnavske myto, Spitalska, Safarikovo namestie, nabrezie, Karlova Ves
L5 - Raca, ZST Vinohrady, Racianske myto, Obchodna, tunel, Karlova Ves, Dubravka
L6 - Ruzinov, Trnavske myto, Spitalska, Safarikovo namestie, Petrzalka
L7 - Dubravka, Karlova Ves, nabrezie, Safarikovo namestie, Petrzalka
Na vsetkych radialach okrem Dubravky a Petrzalky su 2 linky, na tychto dvoch su 3 (pricom by sa dalo zvazit zrusenie L7 a pripoje L4+L6/1). Trat na Jesenskeho sa v navrhu nepouziva z toho dovodu ze na Safku by mal byt prestupny uzol Petrzalka - Karloveska radiala - ak by sa L7 zrealizovala, mohla by L4 ist cez Jesenskeho. Taktiez je nevyuzita trat cez Americke namestie.
V podstate odvsadial vsade by sa malo dostat s max. 1 prestupom.