Reakcia na: Mike #76291:
rovnako tak v Turecku, a nielen pre auta, ale aj pre pesiakov 
http://www.imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=14199&idg=399&gi=40&gn=20&gs=e&gsd=

Problém je totiž v tom, že kým sa posúvaš len malou rýchlosťou, tak to, že jedna náprava zo štyroch chytí akú-takú adhéziu, ti pomôže pramálo, a dve ešte tiež nič moc. Účinok piesku sa poriadnejšie prejaví až keď sa dostane pod všetky nápravy (ak ho medzitým hrabúce predchádzajúce nápravy zasa nevyšmýkajú preč, alebo nerozomelú na taký bordel, že splynie s tým šmykľavým maglajzom na koľaji aj svojimi vlastnosťami)
A keď stojíš na mieste a hrabeš, tak ti piesok nepomôže vôbec, lebo sa pod kolesá ani len nedostane

Dunčo
- všetky linky jednotný interval : 8/8/8//15
- zrušené linky : 1,3,7,8,17
- zrušenú 17 nahradzujú v Karlovej Vsi posilnená 4+9=4min interval, a v celom úseku vložené spoje na linke 5 - úsek ŽST Vinohrady - Karlova Ves obsluhované vozidlami K2, v CP označené ako "z" a "k"
- L2 - ŽST Nové Mesto, Vajnorská, Trnavské mýto, Krížna,
Vazovova, Radlinského, Štefanovičova, Hlavná stanica, T3+T3
- L4 - bez zmeny, T3+T3
- L5 - bez zmeny, T3+T3
- L9 - bez zmeny, T3+T3
- L11 - bez zmeny, T6A5+T6A5
- L12 - bez zmeny, T3+T3
- L13 - bez zmeny, K2
- L14 - bez zmeny, T6A5+T6A5