Reakcia na: Andy #76262:
Snahu o preferenciu IAD vidím napríklad v tom, že:- investuje sa do budovania nových komunikácií a nových jazdných pruhov, kým investície do budovania nových koľajových tratí sú nolové a do trolejbusových tratí mizivé (za 15 rokov NOÚ, SÚSCH a Diely)
- je neochota budovať bus pruhy (Molecova)
- vznikajú ďalšie a ďalšie prejazdy cez električkové trate, ďalšie a ďalšie semafory, čím sa električky neustále spomaľujú.

Martin Fundárek
Pokiaľ ide o nezdolateľné stúpanie na Kapucínskej, keď trocha mrholí, z prachu a vody sa stane mazľavá hmota a adhézia je v keli. Potom sa aj pomerne mierne stúpanie stáva veľkým problémom. Zažil som, že sa kačica hrabala od Radlinského na Hlavnú stanicu asi 15 minút.