Reakcia na: Papyr #74530:
V Prahe to funguje, v Brne to funguje, len v Bratislave asi žije banda s prepáčením debilov čo sú zabednení až dverami plieska! ? Nechápem čo sa tu rieši. Do cestovného príslušnej linky nacapím k odchodu trebárs veľké J, alebo veľké K, a pod to vysvetlivku napríklad "J = ide cez Vazovovu a Vajnorskú do vozovne Jurajov dvor". K linke inverzným cieľ Vozovňa Jurajov dvor a ak je tam hlásič zastávok, tak na predposlednej a poslednej zastávke na trase nech to zahlási "Prosím pozor, voz pokračuje do vozovne Jurajov dvor". Proste nič zložité.
Mike
o to horšie by to bolo pri takejl dojazdovej linke, nazvyme ju, ako to navrhoval kolega povedzme č. 15. Cestujúci by zistili, že táto linka existuje a povedzme táto trasa by mnohým vyhovala. Ale tie odchody by boli vieme kedy (iba dojazdy) a k nim keby nebol CP, to by sa vlkä načakali...
A ďalej, keby sa zaviedla na dojazdy z Ružinva L15, prečo nie aj dojazdy z K. Vsi? Spoje L9 tiež idú po Vazovovu a ďalej na ŽST Vinohrady a sú označené ako L9 - tam nie sú konfliktné situácie, že kam ide z Vazovovej? (alebo z Trn Mýta prečo nejde do Ružiova ale na Vajnorskú) - To by chcelo ďalšie dojazdové linky - 16 a 19? a čo potom dojazdy L12 zo Šafka? L18? A keď sa zavedú z hlavnej Stanice dojazdy s ľuďmi? To nebude môcť byť L3, lebo ľudia si nevšimnú malú poznámku, že ide iba po ŽST Vinohrady a oni nie sú povinní čítať cieľ...